خبرهای داغ:

فرمانده ناحیه شوط از کلاس های دوره آموزشی تکمیلی بسیجیان بازدید کرد

فرمانده ناحیه شوط به همراه فرماندهان حوزه ها از کلاس های دوره آموزشی تکمیلی بسیجیان بازدید کرد.
کد خبر: ۸۵۵۰۲۶۲
|
۱۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۱:۴۸
به گزارش خبرگزاري بسيج آذربايجان غربي، فرمانده ناحیه شوط در حاشیه این بازدید بیان کرد: بسیج سرآغاز فصلی نو برای چگونه زیستن است، فرزندان بسیجی امام (ره) با الهام از سنت محمدی، سیره علوی، شور حسینی و فقه جعفری راه را شناختند و پیمودند.

سرگرد مهدی رضوی با بیان اینکه بسیجیان فاصله حرف تا عمل را با پای سر و سرمایه جان پیمودند، ادامه داد: شیپور جنگ به بهای مقاومت عاشورایی و جهاد بسیجیان خاموش شد.

وی در ادامه مهمترین ویژگی بسیجی را ولایتمداری و پای کار بودن این قشر خواند و بیان داشت: اگر بسیجی گوش به فرمان ولی باشد، نیازها و میدان هایی که او را به خود فرا می خواند را پیدا می کند و به موقع در صحنه حاضر می شود.

فرمانده ناحیه شوط در ادامه تصریح کرد:‌ امروز ما و همه آحاد جامعه به ویژه بسیجیان وظیفه داریم لباس رزم رزمندگان دیروز را بپوشیم و به سرانگشت امام حاضر نگاه کنیم و بر تکلیف خود به موقع عمل کنیم.

سرگرد رضوی در پایان سخنانشان دوره آموزشی تکمیلی را فرصتی ارزشمند خواند و بیان کرد: دوره آموزشی تکمیلی فرصتی است برای رشد و شکوفایی و افزایش آمادگی های رزمی و معنوی بسیجیان که با استفاده از آن ما می توانیم به انتظاری که از بسیجیان داریم دست بیابیم.

ارسال نظرات