خبرهای داغ:
همايش اردوگاهي انس و مودت بازنشستگان سپاه خوي با حضور مسئول نمايندگي ولي فقيه در سپاه شهداء و مدير كانون بازنشستگان استان آ.غربي در مركز آموزشي حر اين شهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۵۰۲۵۸
|
۱۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۱:۲۲
به گزارش خبرگزاري بسيج آذربايجان غربي، مسئول نمايندگي ولي فقيه در سپاه شهداء در اين همايش اردوگاهي با ذكر خاطره اي از آزاده سرافراز گفت: تمامي اين عزيزان در ديار غربت و در زير شكنجه هاي آنچناني مجاهدت و جهاد كردند و عقايدتشان نسبت به اسلام و ولايت فقيه و ايران كم نشد.

حجت الاسلام مهدي مهدوي خاطر نشان كرد: بازنشستگان ثمره نهاد مقدس سپاه هستند و به تعبير امام خامنه اي سپاه عضوي به نام بازنشسته ندارد لذا اين عزيزان با حضور خويش در صحنه ها و برنامه ها تجربيات را به نسل جوان انتقال مي دهند.

وي پس از اين مقدمه با اشاره به آيه هاي اول سوره انسان اظهار داشت: خداوند باري تعالي در اين آيه ها مسئله هاي آزمايش و تكليف، هدايت و اراده و اختيار را جزء موضوعات مهم در سرنوشت زندگي انسان مطرح نموده است.

حجت الاسلام مهدوي گفت: امام(ره) با توسل بر اين آيات فرد ترسو را ترساند و نوعي رابطه به نام امام و امت را رواج داد؛ يعني براي اينكه ترس از تبعيد، زندان، از دست دادن فرزند و.... را از بين ببرد ابتدا خود به ميدان داد و با اين كار دل و جرات به مردم داد.

وي ادامه داد: بايد براي اين انقلاب كه خون به پايش داديم همانندامام راحل(ره) و امام خامنه اي(مد ظله العالي) تمام هستيمان را خرج كنيم اما هستند كساني كه حاضر نيستند گوشه اي از عبايشان كثيف شود.

مسئول نمايندگي ولي فقيه در سپاه شهداء اذعان داشت: خداوند متعال قوه عقل، درك، شعور، ائمه اطهار و در يك كلام حجت باطلي وظاهري را داده و اگر با اين ابزارهاي هدايت باز انسان گمراه شود مقصر غير خو كسي ديگر نيست.

وي افزود: خداوند اختيار و اراده هر چيز را به انسان داده است مگر ذلت و خواري لذا مومن حق ندارد خود را در برابر ديگران ذليل نمايد.

حجت الاسلام مهدوي در بخش ديگري از سخنان خود به مباحث سياسي علي الخصوص انتخابات اشاره كرد و گفت: در بخش انتخابات خبرگان حساس و مهم است چرا كه دشمنان با ترويج برخي از شايعات سعي دارند ولي فقيه را زير سوال ببرند.

وي ادامه داد: در اين بخش گفتمان امام و رهبري معيار و ملاك شناخت ما در حق و باطل است.

اين مقام مسئول گفت: زندگي هر فرد مسلمان بر اساس گفتمان امام و رهبري شكل مي گيرد لذا دشمنان كه عمده هدفشان مقابله با اين گفتمان است برخي از گفتمان هايي چون گفتمان توسعه اقتصادي، گفتمان توسعه سياسي، ديدگاه هايي چون جدايي دين از سياست، اسلام منهاي روحانيت را رواج داده اند، اما مردم فهيم ما هر چيز را با گفتمان امام و رهبري تطبيق مي كنند و اگر خلاف آن باشد اصلا قبول ندارند.

وي با گريز به مذاكرات هسته اي اظهار داشت: نبايد فراموش كرد كه برخي از دست نشاننده ها هستند كه در داخل ايران چراغ قرمز نشان مي دهند.

وي در انتها با اين عنوان كه خبرگان پاسدار اصلي و واقعي انقلاب است گفت: سپاه و بسيج در امر انتخابات بايد مردم را آگاه و روشن سازند تا افرادي با معيارهاي انقلاب، ولايي، معلوم بودن جايگاه در فتنه ها و حضور باشكوه در صحنه ها را براي عضويت انتخاب نمايند.

مسئول نمايندگي ولي فقيه در سپاه خوي نيز در ابتدا ضمن تقدير و تشكر از حضور بازنشستگان اين اسوه هاي جهاد و شهادت خاطر نشان كرد: ما هر چه داريم به بركت خون پاك شهدا است و اگر امروزه با خيال راحت زندگي مي كنيم به خاطر شما عزيزان است كه در سالهاي بحراني به فرمان امام(ره) لبيك گفته و در صحنه ها حضور داشتيد و نيز فداكاري همرزمانتان است كه جانهايشان را فدا كردند.

حجت الاسلام رستمي ادامه داد: اميدواريم كه در باقي عمر خداوند به ما كه ادامه دهنده راه امام و شهدا هستيم توفيق بدهد كه به عهد و وفا گه با خدا و شهدا بسته ايم پايبند بمانيم.

ارسال نظرات