خبرهای داغ:
فرمانده حوزه الهادی دامغان گفت: ارائه الگوی اسلامی ایرانی، ترویج ارزشهای اسلامی و انقلابی و ایجاد فضای ارزشی و انقلابی در اماکن تفریحی و گردشگری از مهمترین اهداف طرح بوستان سلامت است.
کد خبر: ۸۵۵۰۲۴۲
|
۱۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۲:۴۷

محمد مطلبی مسئول اجرای طرح بوستان سلامت در دامغان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در دامغان، اظهار داشت: یکی از محورهای کلیدی در تدوین و اجرای برنامه های فرهنگی و اجتماعی، شناسائی فرصت زمانی و مکانی به لحاظ اثربخش بودن یک برنامه است.

وی افزود: سازمان بسیج مستضعفین با تهیه و تدوین برنامه ای با عنوان بوستان سلامت، زمینه فضاسازی معنوی را در فصل تابستان در برخی از پارک های کشور فراهم کرده است.

فرمانده حوزه الهادی دامغان خاطرنشان کرد: این طرح که با هدف ایجاد امنیت وسلامت معنوی در مراکز تفریحی ایجاد شده استدر شهرستان دامغان توسط فرهنگی اجتماعی حوزه مقاومت بسیج الهادی (ع) سپاه ناحیه دامغان و همکاری سازمان ها و نهادهای دولتی در فصل تابستان در حال برگزاری است.

مطلبی با بیان اینکه طرح مذکور در ماه مبارک رمضان در پارک دانشجو توسط پایگاه شهید باهنر و در پارک ملت توسط پایگاه شهید دستغیب بطور مستمر و جامع برگزار شد، عنوان کرد: با اجرای برنامه های متنوع فرهنگی، ورزشی و معنوی مورد استقبال مسئولان شهرستان و مردم مذهبی شهرستان قرار گرفت.

وی خاطرنشان کرد: برنامه های بوستان سلامت در مرداد ماه توسط پایگاه موسی بن جعفر(ع) در پارک دانشجو و پایگاه رسول اکرم (ص) در پارک ملت در روزهای یکشنبه، سه شنبه و پنج شنبه همزمان با نماز مغرب و عشا برگزار می شود.

فرمانده حوزه الهادی دامغان، ارائه الگوی اسلامی ایرانی، ترویج ارزشهای اسلامی و انقلابی و ایجاد فضای ارزشی و انقلابی در اماکن تفریحی و گردشگری، ارتقای عزت شهروندی و مودت و دوستی در بین خانواده ها و ارتقای امنیت روحی و روانی افراد جامعه را از جمله اهداف جامع طرح بوستان سلامت عنوان کرد.

مطلبی افزود: برپایی ایستگاه سلامت و نقاشی، برگزاری برنامه های ورزشی والیبال، فوتبال دستی، پینگ پنگ، دارت، منچ، طناب کشی، برپائی نمایشگاه کتاب، تهاجم فرهنگی، عکس شهدا، پخش کلیپ های فرهنگی و اجرای برنامه های متنوع فرهنگی و مذهبی از جمله برنامه های متنوع و متعدد طرح بوستان سلامت در مراکز تفریحی است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها