اولین کاروان دانشجویان جهادگر استان البرز از منزل دانشجوی شهید علیرضا شجاعی عازم شدند.
کد خبر: ۸۵۵۰۲۳۸
|
۱۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۱:۵۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج،  اولین کاروان دانشجویان جهادگر استان البرز از منزل دانشجوی شهید علیرضا شجاعی عازم بیجار شدند. در این مراسم که با حضور بهرامی مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه های استان البرز، ترکاشوند معاون بسیج سازندگی سپاه امام حسن مجتبی(ع) و  جمعی از دانشجویان جهادگر استان البرز در منزل شهید دانشجو علیرضا شجاعی برگزار شد؛ دانشجویان البرزی به مقام این شهید بزرگوار و مادر شهید شجاعی ادای احترام کردند و عازم مناطق محروم استان کردستان شدند.

اولین کاروان دانشجویان جهادگر استان البرز عازم اردوهای بیجار شدند
 در این مراسم سعید بهرامی مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه های استان البرز با تشکر از مادر شهید شجاعی، گفت: شعار اردوهای جهادی "میسازیم تا ساخته شویم" است، به این معنی که اردوهای جهادی دو بعدی است در یک بعد شما جهادگران به آبادانی کشور کمک کرده اید و در بعد دیگر در کنار این حرکت خداپسندانه خودتان هم ساخته می شوید. باید گفت که اردوهای جهادی از صدر اسلام شروع شده است، وجود نازنین رسول مکرم اسلام نهضت حکومت اسلامی را با جهاد شروع کردند. حضرت رسول اکرم و امیرالمونین(ع) از جهادگران صدر اسلام بودند، حضرت علی(ع) ده ها باغ را آباد کردند، صدها حلقه چاه را حفر کردند و وقف مردم کردند.


وی ادامه داد: الگوی اصلی ما در اردوهای جهادی وجود مقدس رسول خدا و ائمه اطهار (ع) هستند، بر همین اساس دهه ی اول انقلاب اسلامی اوج اردوهای جهادی بود، متاسفانه پس از رحلت حضرت امام در دهه های دوم و سوم انقلاب اسلامی شاهد کاهش توسعه و رشد اردوهای جهادی بودیم اما با درایت و عنایت مقام معظم رهبری در دهه ی چهارم انقلاب شاهد رشد چشمگیر اردوهای جهادی بودیم.


بهرامی با اشاره به این که تنها راه موفقیت تفکر جهادی است، افزود: وظیفه ی همه مسئولین است که به این عزیران جهادگر یاری برسانند.

اولین کاروان دانشجویان جهادگر استان البرز عازم اردوهای بیجار شدند
در ادامه مراسم سرهنگ پاسدار غلی ترکاشوند معاون بسیج سازندگی سپاه امام حسن مجتبی(ع) البرز، گفت: خدارا شکر می کنم که بهترین و شیرین ترین دوران بنده در زمانی بوده که در گروه های جهادی حضور داشتم و این باعث افتخار و مباهات بنده است. رهبر انقلاب در جمع عزیران جهادگر دو نکته را فرمودند، اولین نکته این که " خودِ حضور يك جوان مؤمن و متدين و متشرع در يك مجموعه‌ى روستائى، در بين جوانان، در بين مردم، مظهر مجسم آيه‌ى قرآن است" این یعنی وجود شما باعث افتخار رهبر انقلاب است و دومین نکته هم این که فرمودند شما سفیران کار و تلاش و خدمت رسانی هستید.


ترکاشوند با اشاره به سیل اخیر در سیجان ، ادامه داد: همه اذعان دارند امروز در روستای سیجان سریع ترین، انقلابی ترین و مردمی ترین گروهی که توانستند یک اثر مفید در سیجان بگذارند عزیزان جهادگر بودند. هرجایی که در کشور کار به مردم و جهادگران سپرده شد کار به بهترین نحو انجام شده است و متاسفانه هرجایی که کار به دولت داده شد یک جای کار لنگ زد. شما در آینده مدیرانی خواهید شد برای کشور که مناطق محروم کشور را درک کرده اید.

در پایان مراسم نیز مادر شهید علیرضا شجاعی با دعای خیر و آرزوی سلامتی و موفقیت برای دانشجویان جهادگر این کاروان را بدرقه کردند.


اولین کاروان دانشجویان جهادگر استان البرز عازم اردوهای بیجار شدند

ارسال نظرات
پر بیننده ها