خبرهای داغ:
دوره تکمیلی آموزشی برگزارشد:

دوره تکمیلی آموزشی برای معاونین روابط عمومی سپاه برگزار شد

دوره تکمیلی آموزشی برای معاونین روابط عمومی سپاه وبسیج ناحیه و خبرنگاران نواحی صبح امروز در دانشگاه امام حسین(ع) برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۵۰۲۲۴
|
۱۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از قزوین، دوره تکمیلی آموزشی برای روابط عمومی سپاه وبسیج ناحیه  صبح امروزبرگزار شد وتا  13 مرداد ماه ادامه خواهد داشت.

اسماعیلی سردبیر خبر روزنامه ولایت در این دوره  در خصوص آموزش خبرنویسی اظهار کرد: رسانه ها برای ادامه بقا وحضور موثر در عرصه ی خبر رسانی، به آموزش و تخصصی کردن اطلاع رسانی روی آورده اند.

اسماعیلی در ادامه افزود: امروزه اعتماد مخاطبان به رسانه ها و اعتبار آنها از دغدغه های مهم  و در حقیقت سرمایه ی اصلی دست اندر کاران هر رسانه است.

 وی با آموزش لید، متن، عناصر و ساختمان خبر جلسه را به پایان رسانید.

 علی کوچک خانی مسئول سیاسی سپاه صاحب الامر(عجل الله تعالی شریف) استان قزوین درحاشیه این کارگاه در خصوص مزاکرات هسته ایی اظهار کرد: ما نه موافق و نه مخالف هستیم و منتظر بررسی در مجاری قرآن و فرمایشات حضرت آقا هستیم.

 استاد و مدرس دانشگاه طیب ملک پورنیز در خصوص فضای مجازی بیان کرد: کسانی میتوانند موفق تر باشند که عالم تر هستند و قدرت اصلی در کشور های مطرح جهانی قدرت دانش است.

ملک پور ادامه داد: سی دی های برنامه کودک و بازی که والدین برای بچه ها تهیه می کنند مشکل و مورد اخلاقی در پی دارد و متاسفانه بچه ها آن چیز را که ببینند یاد میگیرند و مشاهده این سی دی ها زندگی غیر اسلامی و غیر اخلاقی به فرزندان ما آموزش می دهند.

وی بیان کرد: تا جایی که امکان دارد برای کودکان خود سی دی تهیه نکنید و اگرم هم تهیه کردید کنترل، نظارت و رفاقت در کنار فرزندانتان  داشته باشید.

این مسئول در مقایسه جنگ سخت وجنگ نرم را چنین بیان کرد: جنگ نرم بر خلاف جنگ سخت آژیر خطر نمیکشد و حد و مرز را  به داخل خانه و یا حتی اتاق ها میکشد و درنتیجه حریم خانه و محرم ونامحرم را میشکند و کسی که در این جنگ بمیرد افتخاری در نزد هیچکس ندارد ولی در جنگ سخت ما یک وجب از خاک کشورمان را به کسی ندادیم و به عزت و سربلندی رسیدیم و کسانی را که در این راه از دست داده ایم همان شهدا هستند که ما به آنها افتخار می‌کنیم.

وی  ماهواره را یک گرداب فساد دانست و افزود: ماهواره با موبایل قابل مقایسه نیست و هیچ اثر مثبتی ندارد و فقط اثرات منفی در بردارد.

ملکی پور گفت: یکی از این اثرات منفی بلوغ زود رس در کودکان می باشد که بسیار آسیب رسان است کودکان باید معصومیت و بازی خود را حفظ کنند تا در سن خود قرار گیرند.

 این مدرس دانشگاه صدا وسیما جمهوری اسلامی را مورد نقد قرار داد افزود: تلویزیون باعث شده ما  صحبت خانوادگی خود را از دست بدهیم و کانون گرم خانواده از بین برود زیرا حتی در وعده‌هایی غذایی نیز با تلویزیون هم سفره می‌شویم.

وی پایان ادامه داد: اگر میخواهیم همه چی را در زندگی خود تضمین کنیم باید به خدا، دین، ائمه و امامزادگان پناه ببریم.

 

1001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها