سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران برگزار می‌کند
«جشنواره بچه‌های محراب» در دو رشته «مکبری» و «موذنی» بین پسران زیر ۱۵ سال در دو رده سنی «زیر ۹ سال» و «بین ۹ تا ۱۵سال» در مناطق چهار، پنج، هشت، دوازده، سیزده، چهارده، پانزده، هفده، هجده و بیست برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۵۵۰۱۰۶
|
۱۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج، «جشنواره بچه‌های محراب» با هدف جهت‌دهی استعدادهای درخشان به سمت نغمات دینی و ارتقای همبستگی اجتماعی بر اساس سبک زندگی دینی مبتنی بر مسجد محوری در محلات از چهار هزار و 294 مؤذن و مکبر زیر 15 سال 10 منطقه تهران تجلیل و تکریم می‌کند.

«جشنواره بچه‌های محراب» در دو رشته «مکبری» و «مؤذنی» بین پسران زیر 15 سال در دو رده سنی «زیر 9 سال» و «بین 9 تا 15سال» در مناطق چهار، پنج، هشت، 12، 13، 14، 15، 17، 18 و 20 برگزار می‌شود.

در «جشنواره بچه‌های محراب» پس از اعلام فراخوان و مکاتبه با ائمه جماعات مساجد 10 منطقه برگزیده تهران، اسامی و مشخصات موذنین و مکبرین زیر 15 سال این مساجد در دو دوره سنی «زیر 9 سال» و «بین 9 تا 15 سال» جمع‌آوری شده است. پس از احصای مشخصات مکبرین و موذنین تا 15 مردادماه با اعزام داوران به یکی از مساجد محوری مناطق ذکرشده، موذنین و مکبرین نوجوان برتر بر اساس شاخصه‌های صوت، لحن و صحت قرائت و فصاحت و رعایت ترتیب، ارزیابی و انتخاب و مراسم تجلیل و تقدیر از برگزیدگان در مسجد محوری منطقه برگزار می‌شود. در هر رشته و هر رده سنی جشنواره، 10 نفر که بیشترین امتیاز را از هیئت داوران کسب کرده باشند طی مراسمی در همان منطقه تجلیل و جوایزی به آن‌ها داده می‌شود.

در مرحله دوم این جشنواره که در سطح شهر تهران برگزار می‌شود 120 نفر از برترین مکبرین و موذنین مناطق برگزیده در هر رده سنی انتخاب و در روز 29 مردادماه طی مراسمی با حضور رییس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران و شخصیت‌های فرهنگی مذهبی، تکریم و جوایز نفیسی به آنها اهدا خواهد شد.

دبیرخانه «جشنواره بچه‌های محراب» در فرهنگسرای اخلاق در خیابان پیروزی، خیابان شکوفه، خیابان شهید کاظمی جنب بوستان گلزار واقع است و تلفن‌های 33355036 و 33353600 آماده پاسخگویی به پرسش‌های علاقه‌مندان است.


ارسال نظرات