مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه عسلویه گفت: در جامعه توحیدی می بایست دستورالعمل توحیدی اجرا گردد تا کلام ، نگاه، رفتار و کردار ما برای خدا عمل کند که رضایت او ما را کفایت می کند.
کد خبر: ۸۵۵۰۰۷۱
|
۱۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از عسلویه، حجت الاشلام سید زین العابدین رضوی در مراسم تجلیل از حافظان قرآن در سپاه عسلویه، گفت: قرآن کریم کتابی آسمانیست که برای هدایت بشر آمده و قرار است که ما با قرآئت هر آیه از آن، آیه های آن را در زندگی اجرا کنیم ودر واقع با هر آیه از آیات کلام الله زندگی کنیم.

حجت الاسلام رضوی گفت: غفلت از این عروة‌الوثقای مسلمانان، بدترین درد جهان اسلام است و از 1400 سال پیش که کلمه به کلمه این کتاب در آیات و سوره‌ها بر پیامبر(ص) نازل شد، چراغ هدایتی است که با اعجاز لفظ و معنا، همیشه جاری و جاودان خواهد بود.

وی با بیان اینکه انس پاسداران با قرآن کریم باعث احساس مسئولیت آنان در رفع مشکلات مردم می شود، گفت: ایمان به خداوند برای تعالی انسان و متعالی شدن بهترین قدرت الهی است .

وی تاکید کرد: ایمان به خدا باعث شد پاسداران غیور این مرز و بوم در دوران دفاع مقدس و سرداران دیپلماسی کشور فراتر از محدودیتها برای ایران اسلامی دستاوردهای بزرگ بدست بیاورند ..

وی ایمان به خدا ، ایمان به غیب و ایمان به آخرت را از مهمترین ویژگیهای متقین عنوان کرد و گفت : قرآن کریم هدایتگر متقین است .

وی اظهار داشت:شوق و اشتیاق مردم به این نسخه‌ قدیمی نشان می‌دهد که قرآن کهنگی ندارد و هر چه علم پیشرفت کند، نیاز جوامع به قرآن بیشتر می‌شود، چون راه سعادت انسان‌ها از طریق آشنایی با قرآن است.

وی افزود:وظیفه‌ی همه‌ی ماست که مردم را بیشتر با قرآن آشنا کنیم و در روایات آمده است که هر آیه قرآن که انسان بلد باشد و قرائت کند، باعث ارتقا جایگاه او در روز قیامت خواهد بود و قرآن همان ریسمان الهی و بهترین وسیله برای ائتلاف امت اسلامی است.

در پایان از چهار پاسدار حافظ سوره یس که از یک ماه قبل برای حفظ این سوره توسط مسئول دارالقرآن و روابط عمومی ناحیه اطلاع رسانی شده بود تقدیر و برای هر کدام از پاسداران، یک ربع سکه هدیه داده شد.

انتهای خبر/


ارسال نظرات
پر بیننده ها