فرمانده سپاه دیّر از مراسم استقبال 2 شهید گمنام در 20 مرداد در شهر بردخون خبر داد.
کد خبر: ۸۵۴۹۹۷۹
|
۱۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۵

به گزارش بسیج از دیّر: سرهنگ میرزا احمدی در جلسه هماهنگی استقبال از دو شهید گمنام در بردخون اظهار داشت: 20 مرداد همزمان با سالروز شهادت حضرت امام جعفر صادق(ع) شاهد تشییع باشکوه دو شهید گمنام در شهر بردخون هستیم تا بار دیگر عطر شهادت در این منطقه به مشام برسد.

احمدی با بیان اینکه هر آنچه داریم حاصل رشادت و تلاش شهدای عزیز کشور مان است، گفت: همه مردم و مسئولان توجه کنند که شهدا سفره‌ای را پهن کرده‌اند و باید ما از آن بهره ببریم ، شهدای گمنام مایه خیر و برکت معنوی برای هر شهر و دیاری هستند و حضور آنان باعث استحکام، تقویت یاد و خاطره شهدا می‌شود.

وی با اشاره به وجود شهدای گمنام در شهرهای دیر و آبدان ، تصریح کرد: وجود شهدای گمنام تنها برای فاتحه‌خوانی نیست و یادمان شهدای گمنام به‌عنوان بزرگ‌ترین مرکز فرهنگی منطقه خواهد بود و این سومین شهر در شهرستان دیر است که از نعمت شهید گمنام برخوردار خواهد شد.

فرمانده سپاه سیدالشهدا (ع) شهرستان دیر اذعان کرد: 10 مرکز پیشنهادی در استان برای تدفین شهدای گمنام مطرح که با حضور کارشناسان حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس فقط شهر بردخون دارای شرایط لازم بود.

وی به برنامه‌های ایام استقبال و تشییع شهدای گمنام بردخون پرداخت و گفت: در این ایام برنامه‌های استقبال و وداع با شهدا، تشییع شهدا، راه‌اندازی ایستگاه‌های صلواتی، فضاسازی فرهنگی با نصب پرچم و بنر را خواهیم داشت و شهدای گمنام از سه‌راه بردخون به سمت مرکز بخش بردخون منتقل خواهند شد.

انتهای خبر/

ارسال نظرات