خبرهای داغ:
حجت الاسلام مقتدایی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه ناحیه سپاه مانه و سملقان: ذهنمان را نسبت به معضلات ماهواره باز کنیم و بفهمیم که دشمن با چه ابزارهایی به جنگ با ما آمده است.
کد خبر: ۸۵۴۹۹۰۰
|
۱۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام مقتدایی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه سپاه مانه و سملقان، درابتدای این برنامه با اشاره به حدیثی از سرور و سالار شهیدان، حضرت اباعبدا...الحسین(ع) فرمودند: مردمان آخرالزمان دنیایشان مثل آب دهانشان است

وی افزود: از آنجایی که دشمنان قسم خورده ی این نظام فهمیده اند که دیگر گزینه های نظامی بر علیه جمهوری اسلامی اثری ندارد، بیکار ننشسته اند و رو به تغییر تاکتیک و عملیات روانی آورده اند و با ابزاری مثل ماهواره با بیش از 162 شبکه فاسی زبان به میدان جنگ با ما آمده اند.

حجت الاسلام مقتدایی بیان داشت: یکی از آسیب های فردی ای که ماهواره به دنبال داردآسیب تغذیه است، یعنی آشنایی با فست فودها و غذاهای آماده ای که خانواده ها بالأخص جوانان و نوجوانان را از تغذیه و غذای خانگی باز میدارد،میل به آشپزی کردن را ازخانم ها گرفته و عواقب منفی و خانوادگی ای که به دنبال دارد.

وی گرایش به مد پرستی و نوع پوشش غربی را از دیگر عواقب استفاده از ماهواره بیان داشته و افزود: دشمنان می خواهند ما را از اصل اسلام و پوشش اسلامی دور نموده و سبک زندگی ما را تغییر دهند تا به خواسته های پلید خود دست یابند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه سپاه مانه و سملقان ضمن بیان تغییر ماهیّت وتلویزیونی شدن اوقات فراغت جوانان و نوجوانان، ابراز داشت: تحریک قوای جنسی ازطریق پخش برنامه های مبتذل و جذب جوانان، زمینه را برای ازدواج های سفید(بدون عقد=زنا)فراهم می آورند تا فساد و بی بند و باری را در سطح جامعه رواج دهند.

حجت الاسلام مقتدایی در پایان بروز پرخاشگری، تغییر زبان عادی ما، کودک سالاری، بدبینی به جامعه و آسیب های سیاسی را از دیگر ترفند و شگردهای ماهواره دانست که از سال1373 که با 3 شبکه شروع شد در حال حاضر با بیش از  شبکه162 در حال فعالیت هستند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها