گرامیداشت روز قشر بسیج زنان و یادواره 566 شهیده کردستان با محوریت شهدای زنان شاخص کشور و استان به همت بسیج جامعه زنان استان در شهرستان کامیاران برگزار می شود.
کد خبر: ۸۵۴۹۸۶۴
|
۱۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، ناهید منصوری مسئول سازمان بسیج جامعه زنان استان اظهار کرد: 13 مرداد ماه گرامیداشت روز قشر بسیج جامعه زنان نامگذاری شده است که گرامیداشت این روز فردا 13 مرداد با محوریت شهدای زنان شاخص کشور طیبه واعظی و شهید شاخص استان استان " شرافت ایزدی" با حضور خواهران بسیجی در شهرستان کامیاران برگزار و همزمان یادواره ی شهدای زن در تمامی رده ها برگزار خواهد شد.

وی گفت: زنان ایران همانند مردان در به ­ثمر رساندن انقلاب اسلامی نقش اساسی ایفا کرده ­اند، شور و نشاط انقلابی و انگیزه دینی خواهران بسیجی موانع و مشکلات سد راه را کنار زده و هم ردیف مردان در شکوفایی انقلاب نقش ­آفرینی کرده ­اند.

وی ادامه داد: شهدای زن نماد و الگوی زنان مسلمان است و زنان جامعه امروزی باید با الگوگیری از آنها بستر مقابله با تهدیدات دشمنان را فراهم کنند.

منصوری بیان داشت: این یادواره به منظور تجلیل از مقام والای شهداو شناسایی و معرفی شهدای زن به جامعه به ویژه قشر جوان و الگوگیری از این شهدا برگزار می شود.

وی در پایان گفت: شهیده طیبه واعظی و شهیده شرافت ایزدی با شناخت و بصیرت مسیر حق و حقیقت را انتخاب و برای دفاع از ارزش‌های اسلام و انقلاب خون پاکشان را فدا کردند.

مسئول سازمان بسیج جامعه زنان کردستان زنده‌نگهداشتن یاد و خاطر شهدا را هم‌تراز با شهادت عنوان کرد و گفت: برگزاری جلسات مختلف در راستای زنده‌نگهداشتن یاد و خاطره شهدا بستری برای ترویج افکار و اهداف شهیدان است.

ارسال نظرات