مسؤول بسیج جامعه زنان سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر؛

13مرداد، نقطه عطف حضور و فعالیت های بسیج جامعه زنان است

چهارم آذر ماه سال 58 با صدور فرمان امام خمینی(ره) مبنی برتشکیل بسیج،امید تازه ای در قلب جوانان مومن و انقلابی این مرز و بوم که انتظار خدمت بیشتر و حفظ و حراست از دستاوردهای انقلاب اسلامی بودند،باریدن گرفت و ارزش های نوینی چون استقامت و پایداری ،ایثار و فداکاری،احساس مسئولیت و عشق به شهادت را بین مردم مخصوصا نسل جوان آن زمان بالا برد.در این میان نیز نقش زنان و مسؤولیت آنان در شکل گیری جامعه را نباید فراموش کرد.
کد خبر: ۸۵۴۹۸۵۴
|
۱۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۴

 


مسؤول بسیج جامعه زنان سپاه امام صادق(ع)استان بوشهر در گفت‌گو با خبرگزاری بسیج از بوشهر در خصوص معرفی روز قشر بسیج جامعه زنان گفت:زنان در جامعه اسلامی ،همراه مردان تلاش میکنند تا از ارزش های این نظام مقدس،دفاع کنند و تشکیل نهاد مردمی بسیج جامعه زنان کشور گاهی مثبت جهت رسیدن زن به مقام والای انسانیت بود.

  نقش زن بسیجی در عرصه مقابله با تهدیدات فرهنگی دشمنان و حضور بانوان موفق در عرصه های اجتماعی خود گویایی این نهاد است؛امروز ما شاهد برزگترین نهاد مردمی  به نام بسیج جامعه زنان هستیم. زنانی که رکن اصلی خانواده را تشکیل می دهند و فرهنگ نسل های آینده را ترسیم می کنند. 13 مرداد روز قشر بسیج جامعه زنان نقطه عطف در تبلیغ حضور و فعالیت های بسیج جامعه زنان می باشد.

زهرا اسدی با اشاره به اهداف روز قشر بسیج جامعه زنان گفت: معرفی توانمندی و استفاده از ظرفیت های بسیج جامعه زنان نواحی و اقشار،تبیین عرصه های فعالیت های این سازمان و معرفی سیره شهداست که  در خیل عظیم این شهیدان زنانی بودند که تا پای جان از عقاید اسلامی خود و ولایت ایستادگی کردند و معرفی شهید شاخص سال94(شهید طیبه واعظی)، آشنایی و فرهنگ سازی و ایجاد زمینه جذب زنان در بسیج ، تقویت انگیزه زنان در حفظ ارزش های انقلاب اسلامی، ترویج و تبیین تفکر بسیجی در بین زنان جامعه و ارائه الگوی قابل دسترس به دختران و زنان در عرصه های اجتماعی از جمله اهداف این روز است.

وی ادامه داد: در حوزه پرداختن به الگوها با معرفی شهید طیبه واعظی در سال جاری در تمام برنامه های حوزه ها و پایگاه‌های مقاومت تا پایین‌ترین رده گردان‌های الزهرا سعی داریم تا ظرفیت‌های شهداء را معرفی کنیم که هدف اصلی آن شناساندن شهدا به نسل سوم و چهارم انقلاب و مقایسه نسل قبل و بعد از انقلاب با نسل جدید که یک دختر بیست ساله در جامعه می تواند متحول شود و این رسالت امروز بر دوش دختران ما به عنوان رهروان این شهدا می‌باشد؛ زیرا آن ها نه تنها در زمان حیات منشاء افتخار و آزادگی بودند بلکه بعد از شهادت نیز می توانند پاسخگوی نسل امروز باشند؛ و می توانند الگوی قابل دسترس برای زنان و دختران در عرصه های اجتماعی باشند و باعث تقویت انگیزه زنان در خفظ ارزش های انقلاب اسلامی شوند.

اسدی افزود:  بسیج جامعه زنان استان بوشهر  جهت تنوع در اجرای برنامه امسال در روز قشر نشست با نماینده ولی فقیه در سپاه امام صادق(ع) و جمعی از مسؤولین حوزه و پایگاههای خواهر سراسر استان با رویکرد معرفی شهید شاخص سال 94(طیبه واعظی) و سبک زندگی اسلامی  برگزار می‌کند.

اسدی با اشاره معرفی ظرفیت های بسیج جامعه زنان و در سطح نواحی و اقشار افزود : ما برای اینکه بتوانیم ظرفیت های بسیج جامعه زنان در سطح نواحی و اقشار را به زنان جامعه معرفی کنیم در پایگاه هایی که امکانات لازم جهت برگزاری نمایشگاه را دارند؛ نمایشگاه هایی با موضوعات فعالیت های بسیج جامعه زنان ، معرفی شهید سال، جایگاه زن و همچنین کارگاههای تخصصی آشنایی با مضرات ماهواره و شبکه های اجتماعی، سبک زندگی اسلامی، عفاف و حجاب تحکیم بنیان خانواده  برگزار می‌شود.

 

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار