به مناسبت گرامیداشت ۱۱ مرداد سالروز تاسیس دانشگاه آزاد اسلامی بافق:

دیدار مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی با امام جمعه بافق

به مناسبت گرامیداشت ۱۱ مرداد سالروز تاسیس دانشگاه آزاد اسلامی بافق رئیس، معاونین و مدیران این دانشگاه با امام جمعه شهرستان بافق دیدار کردند.
کد خبر: ۸۵۴۹۸۳۰
|
۱۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد به نقل از روابط عمومی بافق: به مناسبت گرامیداشت ۱۱ مرداد سالروز تاسیس دانشگاه آزاد اسلامی بافق رئیس، معاونین و مدیران این دانشگاه با امام جمعه شهرستان بافق دیدار کردند .

در ابتدای این دیدار حسینعلی لازمی رئیس دانشگاه طی سخنانی ضمن تشکر از مساعدت های بی شائبه امام جمعه شهرستان نسبت به دانشگاه،گزارشی از وضعیت فعلی دانشگاه را ارائه نمود ه و برخی مسائل و مشکلات دانشگاه را با ایشان در میان گذاشت .

پس از آن حجت الاسلام سلیمانی امام جمعه بافق، ضمن تبریک سالروز تاسیس واحد بافق، به ذکر خاطراتی از روزهای آغاز به کار دانشگاه پرداخت و توکل به خدا و تلاش زیاد خدمتگزاران را عامل رشد و ارتقای این دانشگاه دانست .

 

امام جمعه بافق در ادامه، دانشگاه آزاد را یک پشتوانه قوی برای آموزش عالی کشور دانست که موجب گسترش دامنه علم در اقصاء نقاط کشور شده است .

حجت الاسلام سلیمانی: پیشرفت های واحد بافق را چشم گیر و آینده دانشگاه را روشن ارزیابی کرد .

در این دیدار پیش نویس کتاب خاطرات امام جمعه بافق که از طرف دانشگاه آزاد اسلامی این شهر، در دست تدوین است برای بازبینی نهایی به ایشان داده شد.

 

ارسال نظرات