سفاکی رژیم غاصب اسرائیل ما را به یاد فرعونی می‌اندازد که از ترس تاج و تخت نوزادان را در بدو تولد می‌کشت و البته صهیونیسم نیز آینده‌ای بهتر از فرعونیان نخواهد داشت، مردم استان مرکزی در پی محکوم کردن رفتار انسان‌ستیز این رژیم جعلی در امامزادگان و بقاع متبرکه تجمع خواهند کرد.
کد خبر: ۸۵۴۹۶۸۹
|
۱۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۳
شاهدیم که رفتار صهیونیسم از اسلام گریزی فراتر رفته و به انسان ستیزی تبدیل شده و همچون حیوانی درنده خوی حتی به نوزادان نیز رحم نمی‌کند و موجی از نفرت و انزجار را در دنیا رقم می‌زند، اکنون در چند روز اخیر شهادت نوزادی 18 ماهه از فلسطین با فجیع‌ترین نوع، وجدان هر انسان آزاده‌ای را به درد آورده.

با شهادت رسیدن این کودک که زنده زنده در آتش قهر و از خدا بی‌خبری اسرائیلیان سوخت اوج حملات بی‌رحمانه و وحشیانه این رژیم غاصب نمایان شد، سفاکی این رژیم ما را به یاد رفتار فرعون می‌اندازد که از ترس تاج و تخت کودکان را در بدو تولد می‌کشت و صهیونیسم نیز آینده‌ای بهتر از آن فرعونیان نخواهد داشت.

جای جای ایران اسلامی با محکوم کردن عمل شنیع این رژیم جعلی به دنیا ثابت می‌کند که قدس مسأله تمام مسلمانان دنیا است و اسرائیل روز به روز ضعیف‌تر و منفور‌تر از گذشته حتی در میان جوامع غیر مسلمان خواهد شد.

حجت‌الاسلام علی اصغر سلطانی، معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی در این رابطه به خبرگزاری ایکنا گفت: اداره اوقاف و امور خیریه در پی به شهادت رسیدن کودکی 18 ماهه، محکوم کردن این عمل ددمنشانه رژیم صهیونیستی اسرائیل را وظیقه دینی، اخلاقی و انسانی هر ملتی می‌داند.

وی تصریح کرد: اداره اوقاف استان مرکزی به منظور همدردی با مردم مظلوم و دفاع از اهداف اسلامی ملت فلسطین و آرزوی آزادی قدس شریف تجمعی را تحت عنوان انزجار از اسرائیل کودک کش در استان در دستور کار قرار داده است.

حجت‌الاسلام سلطانی اضافه کرد: 7 بقعه متبرکه استان مرکزی روز سه شنبه، 13مرداد پس از اقامه نماز مغرب و عشاء تجمعی را در جوار امامزادگان شاخص شهرستان خود برگزار می‌کنند.

این مقام مسئول در پایان اظهار کرد: در شهرستان اراک آستان مقدس امامزادگان عبدالله(ع) و آمنه خاتون(س) میزبان جمعی از مردم ضد صهیونیسم این شهرستان همچنین جمعی از روحانیون حوزه علمیه، خانواده معظم شهداء و هیئت‌های مذهبی خواهد بود.

ارسال نظرات