خبرهای داغ:
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه جهرم گفت: مراسم پیاده‌روی از حرم مطهر امامزاده فضل‌بن موسی(ع) به طرف حرم مطهر امامزاده بی بی حور(س) و بعد از آن به سمت حرم مطهر احمدبن موسی شاهچراغ(ع) در دهه کرامت برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۵۴۹۶۶۹
|
۱۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۷:۵۵
به گزارش خبرگزاری بسیج فارس، حجت‌الاسلام رسول نیک‌سرشت، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه جهرم گفت: به‌مناسبت فرا رسیدن دهه کرامت و روز بزرگداشت حضرت احمدبن موسی(ع) برنامه پیاده‌روی از حرم تا حرم با حضور عاشقان اهل بیت(ع) برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه دهه کرامت یادآور لطیف‌ترین علائق و مهر و وفاهای کم ‌نظیر یک خواهر نسبت به مقام شامخ و معنوی برادر است، گفت: تمام مفاهیم سازنده‌ای که ما در فرهنگ اسلامی داریم در این دهه تداعی می‌شوند چرا که حرم حضرت معصومه(س) و امام رضا(ع) کانون دعا و قرآن و نیایش است.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه جهرم اظهار کرد: 600 نفر از عموم مردم پس از زیارت حرم مطهر امامزاده فضل (ع) به سمت حرم مطهر امامزاده بی بی حور(س) رفته و بعد از آن به سمت حرم مطهر احمدبن موسی(ع) حرکت می‌کنند.

نیک سرشت اضافه کرد: ادارات اوقاف و امور خیریه جهرم، حوزه علمیه، سازمان تبلیغات اسلامی و هیئت محبان امام رضا(ع) با برکزاری نشستی، برنامه‌ریزی‌های لازم جهت رفاه حال این زائران را انجام می دهند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها