درپی درگذشت "محمد رشیدی بفروئی" و حضور و سخنرانی فرمانده سپاه الغدیر استان یزد در مراسم یادبود این جوان بسیجی ، پدر مرحوم رشیدی در پیامی از ایشان تشکر و قدردانی کرد.
کد خبر: ۸۵۴۹۶۵۸
|
۱۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۶:۰۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از میبد، درپی درگذشت محمد رشیدی بفروئی و حضور و سخنرانی فرمانده سپاه الغدیر استان یزد در مراسم یادبود این جوان بسیجی که از سوی پایگاه شهید چمران بفروئیه برگزار شده بود، پدر مرحوم رشیدی در پیامی از ایشان تشکر و قدردانی کرد.

متن پیام بدین شرح است:

سرور ارجمند سردار فتوحی
فرماندهی محترم سپاه الغدیر استان یزد

سلام علیکم
تقدیر الهی بر این قرار گرفت که در سالهای زندگی خود در سوک فرزند جوان عزیزم بنشینم. بی شک غم از دست دادن عزیزان و نزدیکان همیشه سخت و طاقت فرساست.
بدین وسیله وظیفه خود میدانیم به حکم ادب و قدردانی از حضرتعالی که بذل محبت فرموده و با حضور و صحبت های محبت آمیز خود در مراسم یادبود جوانم، بنده را مورد عنایت قرار داده و موجبات شادی روح عزیز از دست رفته و تسلی خاطر اینجانب و خانواده داغ دیده را فراهم نموده اید، صمیمانه قدردانی و تشکر نمایم. ضمن آرزوی سلامتی و سعادت برای جنابعالی و دیگر سروران معزز در ناحیه مقاومت بسیج شهرستان میبد و بسیجیان محترم پایگاه شهید چمران بفروئیه، شادکامی همگان را از درگاه حضرت احدیت خواهانم. باشد به شادی، محبت های شما بزرگواران را پاسخگو باشم.
علی رشیدی بفروئی
پدر جوان بسیجی محمد رشیدی بفروئی

ارسال نظرات