محمدرضا کوکب از حضور بيش از 200 نفر از مددجويان تحت حمايت کمیته امداد در برنامه هاي اردويي تابستان امسال خبر داد.
کد خبر: ۸۵۴۹۶۵۵
|
۱۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۶:۰۴

به گزارش یزد رسا؛ مدير کميته امداد امام خميني(ره) شهرستان يزد از حضور بيش از200 نفر از مددجويان تحت حمايت اين نهاد در برنامه هاي اردويي طي تابستان امسال خبر داد.

محمدرضا کوکب با بيان اين مطلب افزود: با توجه به ضرورت غني سازي اوقات فراغت دانش آموزان، دانشجويان و خانواده هاي تحت حمايت کميته امداد برنامه ها و فعاليت هاي متنوعي در زمينه هاي مذهبي، فرهنگي، هنري و ورزشي تعريف شده است.

وي با بيان اينکه برگزاري اردوهاي دانش آموزي، دانشجويي و خانوادگي در اردوگاه هاي استاني و کشوري از برنامه هاي غني سازي اوقات فراغت تابستان است، اظهار داشت: اين اردوها در قالب اردوهاي خانوادگي براي مادران و دختران تحت حمايت و هم چنين دانش آموزي و دانشجويي به منظور بهره مندي از خدمات فرهنگي، آموزشي و تربيتي است که اين برنامه در طي 8 دوره 4 روزه در اردوگاه هاي استاني و کشوري اجرا مي شود.

به گفته کوکب شناسايي استعدادها، ايجاد حس تعاون، تشويق به فعاليت هاي گروهي و آموزش مهارت هاي زندگي به دانش آموزان تحت حمايت کميته امداد امام خميني(ره) از اهداف برگزاري اردوهاست.

اعزام دانش آموزان، ايتام، دانشجويان، مادران و دختران تحت حمايت کميته امداد شهرستان يزد به منظور شرکت در فعاليت هاي اردويي در استان هاي همدان، فارس، مشهد مقدس، تهران، خراسان جنوبي و اصفهان در راستاي برگزاري جشنواره هاي قرآني، علمي، سرود و ورزشي از برنامه هاي اردويي اين نهاد در تابستان امسال است.

ارسال نظرات