مسئول روابط عمومی سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر خبر داد
مسئول روابط عمومی سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر از دیدار خبرنگاران بوشهری با خانواده شهید مهدوی، شهید شاخص سال کشور خبر داد.
کد خبر: ۸۵۴۹۶۴۸
|
۱۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۳:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، عیسی اندرخور امشب در نشست با خبرنگاران، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای رسانه، اظهار کرد: شهدای ایران اسلامی به مردم، نظام و انقلاب آبرو، عزت و سرافرازی دادند و کاری کردند که ملت ما آقای خود باشند و وابسته به بیگانگان هم نباشند.

اندرخور با بیان اینکه نقش رسانه‌ها در ترویج فرهنگ دفاع مقدس بی‌بدیل است، تصریح کرد: رسانه‌ها بعد از نیروهای نظامی بیشترین و عمیق‌ترین تاثیر را در شکست دشمن و پیروزی انقلاب اسلامی، در همه عرصه‌ها دارند.

وی تاکید کرد: متاسفانه در برخی ازرسانه‌ها اخلاق رسانه‌ای بخوبی رعایت نمی‌شود و این موضوع باید حفاظت شود که اخلاق رسانه‌ای به نوعی فرهنگ تبدیل شود.

مسئول روابط عمومی سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر با تاکید بر اینکه خبرنگاران باید شهدای اهل قلم را الگوی کار خود قرار دهند و در رسالت خود تلاش بی‌وقفه را ادامه دهند، ادامه داد: امروز ارتقاء رسانه با توجه به ایده‌های انقلاب اسلامی می‌تواند برای ما راهگشا باشد و البته هنوز راه بسیاری را داریم.

اندرخور اظهار کرد: در حال حاضر وظیفه ما به عنوان سربازان ولایت، ادامه راه شهدا و پاسداری از ارزش‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی است و اگر در رفتار و کردارمان درست عمل کنیم مسلما در زمره شهدا قرار خواهیم گرفت.

وی بیان کرد: صداقت، امانت‌داری در کار خبرنگاری بسیار مهم و تاثیرگذار است و شما با امید دادن به مردم، اطلاع‌رسانی، مبارزه با دشمن و آگاه‌سازی عمومی وظیفه سنگینی دارید.

مسئول روابط عمومی سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر با اشاره به اینکه اخلاق در رسانه‌ها باید رعایت شود و در غیر این صورت هرج ومرج رسانه‌ای پدید می‌آید،گفت: البته خبرنگاران با اخلاق رسانه‌ای درکشورفراوان هستند که نمونه بارز آنها همین شهدای رسانه هستند که خبرنگاران دیگرنیزبایدازشهدای رسانه الگو برداری کنند.

وی با تاکید بر آشنایی هرچه بیشتر خبرنگاران بوشهر از شهدای خلیج‌فارس، خاطر نشان کرد: در نظر داریم با همکاری فرماندهی سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر تعدادی از خبرنگاران را در مورخه 25 مردادماه به دیدار خانواده شهید مهدوی شهید شاخص سال کشور در شهر خورموج اعزام کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات