مسؤول نهاد نمایندگی ولی فقیه در تیپ پیاده سپاه امام صادق(ع) منصوب و معرفی شد

مراسم تودیع و معارفه مسؤول نمایندگی ولی فقیه سپاه در تیپ پیاده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر با حضور نماینده ولی فقیه در سپاه امام صادق و کارکنان تیپ پیاده سپاه در تیپ پیاده سپاه امام صادق(ع) برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۴۹۳۲۴
|
۱۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج ، در این مراسم که امروز صبح برگزار شد ، با صدور حکمی حجت الاسلام اعلمی منصوب و از تلاش های حجت الاسلام سید مهدی دشتی حسینی  قدردانی شد.

نماینده ولی فقیه در سپاه امام صادق(ع) در این مراسم طی سخنانی ضمن تقدیر و تشکر از زحمات حجت الاسلام دشتی حسینی، حضور حجت الاسلام عبدالکریم اعلمی را به عنوان مسؤول نمایندگی ولی فقیه در تیپ پیاده سپاه امام صادق(ع) تبریک گفت و تصریح کرد: فرماندهی، حفاظت و نمایندگی خیمه سپاه است.

سپاه، پاسدار ارزش های دین است

حجت الاسلام حسین دشتی ادامه داد: هر کدام از این سه رکن سپاه آسیب ببیند و پایین بیاید سپاه دچار مشکل می شود و باید در هر سه قسمت هوشیارانه عمل کنیم.

وی با بیان اینکه سپاه، پاسدار ارزشهای دین است، تصریح کرد: به دلیل همین اهمیت است که باید در سپاه نمایندگی ولیه فقیه حضور داشته باشد.

نماینده ولی فقیه در سپاه امام صادق(ع) عنوان کرد: اگر کار ما با امضای ولایت باشد دارای ارزش و درست است و اگر غیر از این اتفاق بیافتد فایده ای ندارد.

حجت الاسلام دشتی اظهار کرد: دشمن قدرت ولایت ما را می داند و به گفته امام راحل (ره) اگر به این رهبر و ستون استوار دین ضربه بخورد صدها سال به عقب برخواهیم گشت.

وی با بیان اینکه دشمن اسلام هراسی، ایران هراسی و سپاه هراسی را در دستور کار خود گذاشته، افزود: انقلاب اسلامی دنیا را متحول کرده است و ایران به دلیل داشتن شاخصی به نام ولایت سرفراز است.

حفظ نظام اسلامی سرآمد همه فریضه ها است

در ادامه این مراسم حجت الاسلام سید مهدی دشتی حسینی مسؤول نمایندگی ولی فقیه در تیپ پیاده سپاه امام صادق(ع) با اشاره به سه سال فعالیت خود، گفت: حفظ نظام اسلامی فوق العاده مهم است و سرآمد همه فریضه ها است.

وی با بیان اینکه حفظ و صیانت از نظام اسلامی بخش های مختلفی دارد، ادامه داد: همه در این نگهداری از نظام اسلامی نقش دارند و باید آن را به عنوان تکلیفی بدانیم که دارای اهمیت است.

حجت الاسلام دشتی حسینی تصریح کرد: ما باید در این راه تلاش جهاد گونه داشته باشیم تا روحیه معنوی بسیج را تقویت کرده و آن را تعمیم و گسترش دهیم.

وی با بیان اینکه ما موظف به مراقبت از بسیج هستیم، خاطر نشان کرد: سعی ما بر این بوده که روحیه ایثارگری، ولایتمداری، بصیرتی و معنوی بسیجیان را بالا ببریم

ارسال نظرات