خبرهای داغ:
مسئول نظارت و تأیید صلاحیت سازمان بسیج کشوری:
مسئول نظارت و تأیید صلاحیت سازمان بسیج کشوری بیان داشت: حوزه نمایندگی ولی فقیه از مرزهای معنوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صیانت می کند.
کد خبر: ۸۵۴۹۳۱۹
|
۱۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از قزوین، همایش تربیت و تعالی و آموزش فرماندهان پایگاه های مقاومت بسیج استان با حضور سرهنگ کفاش مسئول نظارت و تأیید صلاحیت سازمان بسیج کشوری در دانشگاه بین المللی  امام خمینی (ره) برگزارشد.

 وی در حاشیه این همایش بیان کرد: هرچند سپاه و بسیج حافظ نظام و انقلاب است و فرمانده آن را شخص ولی فقیه انتخاب می نماید با این حال رسالت حوزه نمایندگی صیانت از مرزهای معنوی همین ارگان برجسته و نمونه است.

وی با اشاره به تاریخچه تأسیس اهداف تشکیل اذعان کرد: سپاه و بسیج با هدف صیانت از انقلاب تشکیل گردید و از همان ابتدا امام خمینی(ره) تأکید فراوانی بر حوزه نمایندگی داشتند چرا که معنویت اساسی ترین رکن این سازمان است که بقاء آن را تضمین می نماید.

سرهنگ کفاش با اشاره به تأکیدات رهبری بر جذب حداکثری متذکر شد: رهبر معظم انقلاب فرمودند " من به جوانان این کشور اعتقاد دارم" که درستی این فرمایش رهبری را در مراسم های متنوع مذهبی و استقبال از شهدا به وضوح می بینیم که جوانان از هرقشر و با هر تیپ و ظاهری حضور به هم می‌رسانند.

وی ادامه داد: بسیج مزرعه ای بدون حصار است و تلاش می کنیم از این ظرفیت عظیم برای جذب تمام جوانان استفاده گردد چرا که اگر جوانان را جذب نکنیم دشمن آن ها را به سمت خود می کشاند و در آینده شاهد ضرر و زیان جبران ناپذیر خواهیم بود.

سرهنگ کفاش اظهار کرد: هرچند عموم مردم را به بسیج دعوت می نماییم اما برای انتصاب فرماندهان پایگاه ها و دیگر مسئولیت ها باید نهایت دقت به خرج داده شود چراکه مردم نگاه ویژه ای به عملکرد این افراد دارند و ممکن است اثری مخرب داشته باشد.

وی یکی از مهمترین وظایف معاونت نظارت و تأیید صلاحیت حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه و بسیج را بررسی صلاحیت و توانایی افراد در پذیرش  پست های و مسئولیت های مورد نظر عنوان و خاطر نشان کرد: همان گونه که در جذب عموم مردم شرایط بسیار سهل و آسان است اما در اعطای مسئولیت سختگیر و ذره بین هستیم.

وی در خاتمه خطاب به فرماندهان پایگاه های بسیج استان عنوان کرد: باید قدر خود و مسئولیتی که دارید را بدانید، امروزه ایرانی اسلامی در اوج اقتدار است و این موضوع به وضوح در مذاکرات هسته ای مذاکره گردید که به علّت همین اقتدار تمام قدرت های دنیا ملتمسانه خواستار گفتگو با نظام اسلامی هستند و از قدرت روز افزون آن هراس فراوانی دارند.

1001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها