حجت الاسلام حسینی صدر:

حربه جدید دشمن دروغ گويي علیه نظام جمهوري اسلامي است

طی حکمی از سوی مسئل دفتر نمایندگی حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه فتح کهگیلویه وبویراحمد مسئول جدید نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه یاسوج معرفی شد.
کد خبر: ۸۵۴۹۳۱۶
|
۱۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۶
با حضور نماینده ولی فقیه در سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد، فرمانده سپاه فتح استان، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ناحیه  یاسوج و جمعی از پاسداران و بسیجیان شهرستان بویراحمد، مراسم تکریم و معارفه مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه یاسوج برگزار شد.

 

در این آئین حجت الاسلام شریفی به عنوان مسئول جدید حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه یاسوج معرفی و از زحمات حجت‌الاسلام جشان زاده قدردانی شد.

 

حجت الاسلام سید امان الله حسینی‌صدر مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد در آیین تکریم و معارفه مسئولان پیشین و جدید این نمایندگی گفت: سپاه و بسیج دو نهاد بزرگ انقلاب هستند که همدلی و همزبانی این نهاد با حوزه نمایندگی ولی فقیه بسیار مثال زدنی است.

 

وی با تقدیر از زحمات مسئول پیشین حوزه نمایندگی ناحیه یاسوج گفت: حجت الاسلام جشان زاده یکی از روحانیون پرتلاش، جهادی و پای کار حوزه نمایندگی بوده که با تعامل خوب با فرمانده لایق، جوان و پرتلاش بویراحمد زحمات زیادی را برای این ناحیه داشته اند.

 

دشمن از راهبرد ایران در منطقه می ترسد

مسئول دفتر حوزه نمایندگی ولی فقیه در استان به تبیین وظایف نمایندگی ولی فقیه در سپاه اشاره داشت وتصریح کرد:علت دشمنی دشمنان با انقلاب اسلامی، داشتن معنویت و توکل به خدا است.

 

وی در ادامه به ویژیگی های انسان مومن اشاره داشت و افزود: انسان مومن اهل دروغ گفتن نیست و همیشه می کوشد تا حقایق را برای مردم بازگو کند و از دروغ دوری می جوید.

 

دروغ گفتن به مردم از بزرگترین گناهان است

حسینی صدر دروغ گفتن به مردم را از بزرگترین گناهان دانست و افزود:خداوند متعال می فرمایند که گناه دروغ از خوردن حرام ترین حرامات که شراب است گناهگارتر است.

 

مسئول دفتر حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه فتح،تصریح کرد: متأسفانه برخی برای اینکه بتوانند کار خود را به ثمر بنشاند و به مقصود خود برسند حاضرند به هر شکلی و هر طریقی دروغی را با سناریوی های مختلف سر هم کنند و ذهن مخاطب را برای رسیدن به  مقصود شوم خود با دروغ گفتن های از پیش طراحی شده به سمت خود بکشانند، که این عمل گناهی بزرگ است.

 

حربه جدید دشمن دروغ گفتن علیه نظام است

حسینی صدر دروغ گفتن مسئولان کشورهای جهان علیه جمهوری اسلامی ایران را نقشه ای برای از بین بردن قدرت و افکار نظام اسلامی در جهان دانست و افزود: دشمن از هر حربه ای برای رسیدن به مقصود خود در جامعه می کشود، که دروغ گفتن به مردم جهان علیه این نظام هم نوعی از این حربه ها است.

 

وی به توافقات هسته ای ایران در پنجره دیپلماتیک اشاره کرد و افزود: همه مردم ایران اسلامی دوست دارند که مذاکرات به نتیجه برسد وحقوق قانونی ملت که داشتن انرژی صلح آمیز هسته ای است به ملت داده شود،اما  باید دانست که مردم ایران اسلامی توافقی را می خواهند که در ان حق آنان به طور کامل داده شود نه اینکه با تهدید و زور و گزینه نظامی روزی میز است، آنها را تهدید کنند.

 

خواهان توافقات خوب برای ملت هستیم

حسینی صدر گفت:دشمنان ما با همه ادعایی که دارند، هنوز ملت ایران، شیعه، مسلمانان جهان و قدرت ولایت را نشناخته اند که اعلام می کنند همه گزینه ها روی میز است.
 

وی با بیان اینکه ایران اسلامی زیر چتر ولایت حرکت می کند و امت اسلامی ایران در کنار هم با وحدت، قدرت و روحیه شهادت طلبی ایستاده اند،ابراز کرد:امروز نباید برخی در جامعه با به راه انداختن نقشه های در ذهن خود، فکر مردم جامعه را به سوی دیگر ببرند و از توافقات هسته ای برای  رسیدن به مقاصد خود استفاده کنند.

 

امام جمعه موقت یاسوج اظهار کرد: ملت ایران مذاکراتی را قبول دارد که خواست رهبر انقلاب و ملت در آن لحاظ شده باشد و هیچ وقت زیر بار توافقی که خطوط قرمز و آرمانهای آنها را نشانه گرفته باشد، نخواهند رفت.

 

حسینی صدر به نقشه جدید برخی از کشورها در شورای امنیت برای زیر فشار بردن ایران در توافقات اشاره کرد وافزود: امروز غرب به دنبال دبه درآوردن است و می خواهد با دست کاری در متن جمع بندی مذاکرات آن را برای خود مثمر ثمر بداند که  ایران اسلامی و مسئولان مذاکره کننده زیر بار این ننگ نخواهند رفت.

 

هیچ وقت زیر بار بازرسی از مراکز نظامی نخواهیم رفت

وی با بیان اینکه ملت ایران هیچ بار زیر ذلت بازرسی از مراکز نظامی نخواهند رفت،گفت:امروز توسعه تأسیسات هسته ای خواست همه مردم است و مسئولان می دانند که تخطی کردن از فرمان ولی برای حراست از خطوط قرمز نظام، گناهی نابخشودنی است.

 

امام جمعه موقت یاسوج گفت: دشمنی با اسلام، انقلاب، خط اولیاء الهی، تشیع و فکر شیعه از ظهور انقلاب اسلامی در جهان گسترش پیدا کرد و ایران هراسی برای این اشت،که ایران را از الگو بودن در جهان بیندازند.

 

حسینی صدر با بیان اینکه غربی‌ها و دشمنان اسلام به این نتیجه رسیده‌اند که برای مقابله با مسلمانان گزینه نظامی راه به جایی نمی‌برد، خاطرنشان کرد: امروزه غربی‌ها برای ضربه‌زدن به اسلام به درون دنیای اسلام توجه دارند و فرهنگ ما را مورد هجمه قرار داده‌اند.

گفتني است نقل و انتقال اخير در سپاه فتح به شرح زير مي باشد .

سرهنگ دوم پاسدار مسئول دانش و پ‍‍ژوهش

سرهنگ دوم پاسدار ارجمند مسئول بسيج دانش آموزي

سرهنگ دوم پاسدار شجاعي مسئول بسيج كارگري

سرهنگ دوم پاسدار نصرت ن‍ژاد مسئول آموزش قرار گاه امام سجاد

سرگرد پاسدار حسيني مسئول دبيرخانه اقشار بسيج

حجت الاسلام جشان زاده مسئول امور روحانيون

سروان پاسدار بهزاديان مسئول تاييد و محتوا

حجت الاسلام پيروز مسئول نمايندگي ولي فقيه در تيپ 48 فتح

ارسال نظرات