طی مراسمی

طرح اردوهای جهادی در مناطق محروم خنداب آغاز شد

طرح اردوهای جهادی طی مراسمی با حضور فرمانده سپاه خنداب و جمعی از مسئولان محلی در هشت روستا از روستاهای محروم این شهرستان آغاز شد.
کد خبر: ۸۵۴۹۳۱۱
|
۱۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۰
فرمانده سپاه خنداب صبح امروز در افتتاح طرح اردوهای جهادی اظهار داشت: رفع محرومیت از مناطق محروم و کمک به عمران و آبادانی روستاها یکی از اهداف مهم اجرای طرح اردوهای جهادی به شمار می‌رود.

حسین روح‌افزا افزود: نیروهای بسیجی با مشارکت در طرح اردوهای جهادی در عرصه‌های عمرانی، خدماتی، بهداشتی، ‌فرهنگی و آموزشی به ارائه خدمت می‌پردازند.

وی حضور جهادگران در مناطق محروم و کم‌برخوردار را موجب افزایش همدلی، همدردی، همراهی و همگرایی با مردم این مناطق دانست و تصریح کرد: حضور نیروهای جوان و باانگیزه در اردوهای جهادی موجب عمران و آبادانی روستاها و کمک به دولت در ساخت و بازسازی مناطق محروم می‌شود.

 فرمانده سپاه خنداب گفت: اردوهای جهادی علاوه بر نقشی که در عمران و آبادانی روستاها دارند، موجب توسعه فرهنگی و بهداشتی نیز می‌شوند.

مسئول بسیج سازندگی خنداب نیز گفت: طرح اردوهای جهادی خنداب با مشارکت 25 نفر از نیروهای بسیجی در روستاهای قالی‌باف، اوران، ایزآباد، غینرجه، قیچ‌تپه و... به مرحله اجرا گذاشته می‌شود.

محسن آلودری تصریح کرد: اجرای فرامین و رهنمودهای مقام معظم رهبری مبنی بر سازندگی کشور، رسیدگی به مناطق محروم و همچنین ارتقای سطح علمی جوانان در زمینه سازندگی کشور از مهم‌ترین اهداف برگزاری این طرح به شمار می‌رود.

ارسال نظرات