اردوهای راهیان نور فرصتی مناسب برای شناساندن اسطوره‌های مقاومت است

فرمانده سپاه ناحیه کمیجان اظهار کرد: دفاع مقدس هویت ملی ما بوده و برای پاسداری از ارزش‌های آن نیاز به آشنا کردن جوانان با اسطوره‌های مقاومت داریم که حضور آنهادر مناطق جنگی می‌تواند گامی کوچک در این راستا باشد.
کد خبر: ۸۵۴۹۲۳۴
|
۱۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۹

مجتبی مخلص‌آبادی، فرمانده سپاه ناحیه کمیجان در گفت‌وگو باخبرنگار روابط عمومی ناحیه کمیجان گفت: در شرایط تهاجم فرهنگی دشمنان علیه آرمان‌های اسلام و انقلاب، برگزاری اردوهای راهیان نور نقش مهمی در خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان ایفا خواهد کرد.

وی هدف از برگزاری اردوهای راهیان نور را ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و آشنایی هرچه بیشتر نوجوانان و جوانان با ابعاد دفاع مقدس بیان کرد و افزود: دفاع مقدس هویت ملی ما بوده و برای پاسداری از ارزش‌های نهادینه شده در انقلاب نیاز به آشنا کردن جوانان با اسطوره های مقاومت داریم و امروز وظیفه حراست از آرمان‌های انقلاب برعهده جوانان این مرز و بوم است که حضور آنان در مناطق جنگی به عنوان گامی کوچک، می‌تواند بر قوام این امر بیفزاید.

فرمانده سپاه ناحیه کمیجان برگزاری اردوی راهیان نور را احیاگر ارزش‌های دفاع مقدس دانست و  گفت: عزت و افتخار امروز کشور مرهون جانفشانی‌ها و خون‌هایی است که شهیدان گرانقدر تقدیم اسلام و انقلاب کردند و بر ما واجب است که به درستی از این گنجینه‌ها پاسداری و پیام آنان را به نسل‌های آینده منتقل کنیم.

مخلص‌آبادی در پایان از اعزام علاقه‌مندان شهرستان کمیجان و میلاجرد به مناطق عملیاتی غرب کشور خبر دارد و افزود: برای انجام این سفر 3 دستگاه اتوبوس در نظر گرفته شده است که به یاری خدا چهارشنبه 7 مرداد از کمیجان حرکت خواهیم کرد

ارسال نظرات