خبرهای داغ:
آیت‌الله سعیدی:

مسئولان ارتباط با مراجع تقلید را برای خود افتخار بدانند

تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) تقویت تعامل با مرجعیت را مورد تاکید قرار داد و با بیان اینکه مسئولان باید ارتباط با علما و مراجع را برای خود افتخار بدانند گفت: کسی که از این تعامل دوری کند هم به خود و هم به مردم ضربه زده است.
کد خبر: ۸۵۴۹۱۶۷
|
۱۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۱

به گزارشخبرگزاری بسیجاز قم، آیت‌الله سید محمد سعیدی در دیدار در دیدار معاونان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی که در سالن محراب حرم مطهر برگزار شد، با اشاره به اینکه رژیم طاغوت برای خود جاودانگی و پایداری همیشگی را متصور بود بیان کرد: با عنایت خداوند متعال و رهبری امام خمینی و البته حمایت و جانفشانی مردم انقلاب اسلامی به پیروزی رسید و در این راه خون‌های زیادی روی زمین ریخته شد.

وی با اشاره به اینکه به برکت انقلاب اسلامی ارزش‌های اسلامی در جامعه جاری و ساری شده است اظهار کرد: در زمانی رعایت شئونات اسلامی از سوی یک پاسبان و سخت نگرفتن به مردم آرزو بود ولی امروز از برکت انقلاب اسلامی مردم بالاترین مقامات و مسئولان را نقد می‌کنند و برخوردی با آنها نمی‌شود.

امام جمعه قم با اشاره به اینکه مردم قدردان تلاش‌های مسئولان هستند، انتصاب مدیرکل جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم را مورد توجه قرار داد و اظهار کرد: مردم نیز باید قدردان مردم باشند.

وی اضافه کرد: اگر این اصل مورد توجه قرار گیرد مردم همواره در مسیر اعتلای انقلاب و نظام تلاش می‌کنند و سطح توقعات و انتظارات نیز بالا نمی‌رود.

آیت‌الله سعیدی از خدمات وزیر ارشاد تقدیر کرد و افزود: پدر ایشان فقیهی است که با اقتدار در سنگر نظام ایستادگی کرده است.

وی با بیان اینکه نباید سرمایه‌های نظام به سادگی در معرض جسارت قرار گیرند افزود: ارتباط مسئولان با مراجع تقلید و علما از اهمیت زیادی برخوردار است و افتخار مسئولان باید ارتباط با علما باشد.

تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) تقویت تعامل با مرجعیت را مورد تاکید قرار داد و افزود: کسی که از این تعامل دوری کند هم به خود و هم به مردم ضربه زده است.

در ابتدای این دیدار سید عباس صالحی معاون امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از توجه ویژه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به استان قم خبر داد و گفت: دولت یازدهم توجه ویژه‌ای به قم داشته است.

وی با تقدیر از تلاش‌های حجت‌الاسلام ایزدپناه مدیرکل سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی قم اظهار کرد: حجت الاسلام والمسلمین عباس دانشی به عنوان مدیرکل جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی قم انتخاب شده است.



ارسال نظرات
آخرین اخبار