محمود علي پور از پايان داوري جشنواره استاني شعر بسيج با حضور داوران استاني و ناظر كشوري خبر داد.
کد خبر: ۸۵۴۹۱۵۹
|
۱۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج؛ مسئول سازمان بسيج هنرمندان ايلام ، شناسايي استعداد هاي درخشان در هنر شعر و شاعري، توجه و تاكيد به هنر شاعري بر اساس فرمايشات رهبر معظم انقلاب ، رشد و ارتقاء توانايي هاي شاعران بسيجي در زمينه هاي تكنيكي و محتوايي آثار و كشف سبك و نگاههاي خلاقانه و نوين شعر در پرداخت آثار و موضوعات را از جمله اهداف برگزاري استاني جشنواره شعر برشمرد.

وي در ادامه به روند برگزاري جشنواره شعر بسيج در سال جاري اشاره كرد و ابراز داشت :جشنواره استاني شعر در برخلاف دوره هاي پيشين در 4 مرحله با 4 موضوع متفاوت در طول سال برگزار مي شود و در هر مرحله به برگزيدگان هداياي ارزنده اي اهداء خواهد شد.

علي پور مجموع آثار ارسالي به دبيرخانه جشنواره استاني در مرحله اول با عنوان "اشعار تغزلي و عارفانه" را 150 اثر برشمرد و اذعان داشت: خوشبختانه همچون دوره هاي پيشين استقبال خوبي از جشنواره شعر بعمل آمده است و به همين خاطر از تعداد بيشتري از شاركين در مراسم اختتاميه تجليل بعمل خواهد آمد.

مسئول سازمان بسيج هنرمندان با بيان اينكه برگزاري كارگاه تخصصي شعر و تجليل از برگزيدگان اواسط مرداد ماه برگزار مي شود تصريح كرد: فراخوان مرحله دوم جشنواره استاني شعر نيز در دست چاپ است و در اواسط مردادماه به كانونهاي هنرمندان و نهادهاي فرهنگي هنري استان ارسال خواهد شد.

وي در پايان اظهارات خود ضمن دعوت از هنرمندان عرصه شعر استان جهت شركت در جشنواره بيان كرد: هنرمندان مي توانند جهت كسب اطلاع بيشتر در خصوص جشنواره استاني شعر به كانون هاي بسيج هنرمندان شهرستان ها و يا دبيرخانه جشنواره استاني واقع در ايلام-مجتمع فرهنگي هنري ارشاد اسلامي-طبقه دوم –سازمان بسيج هنرمندان مراجعه نمايند.


ارسال نظرات