خبرهای داغ:
کلوانی گفت: شناخت ظرفیت ها و استعدادها در روستاها و آموزش به آن‌ها از اهدافی است که گروه های جهادی دنبال می کنند.
کد خبر: ۸۵۴۹۱۵۴
|
۱۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۱
به گزارش خبرگزاری بسیج فارس، محمد کلوانی در بازدید از اردوهای جهادی بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شیراز که در روستاهای بخش کربال از توابع شهرستان خرامه برگزار شد، با اشاره به شروع اردوه های جهادی در تابستان ۹۴ گفت: در استان فارس حدود ۷۲ گروه جهادی وجود دارد که ۵۵ گروه برای اعزام به مناطق محروم در تابستان ۹۴اعلام آمادگی کرده اند.

وی با بیان اینکه اردوی جهادی امسال با سال های پیش تفاوت دارد، گفت: با توجه به اینکه اقتصاد مقاومتی چالش مهم نظام است و بنا به فرموده مقام معظم رهبری مبنی بر اجرای اقتصاد مقاومتی، اردو های جهادی امسال با رویکرد اقتصاد مقاومتی انجام می شود.

مدیر حرکت جهادی ناحیه بسیج دانشجویی فارس با اشاره به تغییر فرهنگ در روستاها، افزود: امروزه فرهنگ روستا ها دستخوش تغییر شده است و روحیه کار و تلاش در آن‌ها کاهش یافته است.

وی در ادامه تصریح کرد: روستاییان جهت رفع امور خود تنها از دولت انتظار دارند؛ در صورتی که علاوه بر انتظاراتی که از دولت دارند باید با کار و تلاش مشکلات و امور خود را رفع کنند که این یکی از اهداف گروه های جهادی است.

کلوانی با بیان اینکه امروزه دلالان در بازار فروش زیاد شده اند، خاطرنشان کرد: یکی از اهداف گروه های جهادی حذف دلالان از چرخه فروش و افزایش سود فروش محصولات کشاورزی برای روستاییان است.

مدیر حرکت جهادی ناحیه بسیج دانشجویی فارس با اشاره به استعدادهای روستاییان در زمینه های مختلف، بیان داشت: شناخت ظرفیت ها و استعدادها در روستاها و آموزش به آن‌ها از اهدافی است که گروه های جهادی دنبال می کنند.

وی با بیان اینکه یکی از اهداف این اردوها ساخته شدن خود اعضای گروه های جهادی است، افزود: در کنار بحث اقتصاد مقاومتی، کارهای عمرانی، فرهنگی، آموزشی و بهداشتی نیز انجام می شود.

کلوانی در پایان خاطرنشان کرد: بعضی از گروه ها در ماه مبارک رمضان اعزام شده اند و گروه های دیگر از اول مردادماه تا ۳۰ شهریور اعزام می شوند
ارسال نظرات
پر بیننده ها