خبرگزاری بسیج: در دومین جشنواره کوهسران با حضور استاندار تهران از طرف فرماندار، شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر اوشان، فشم، میگون از سعید استاد فرج یکی از شهرداران سابق این شهر به پاس زحمات 9 ساله وی تجلیل شد.
کد خبر: ۸۵۴۹۱۲۹
|
۱۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۲:۴۵

با حضور استاندار تهران از شهردار باقرشهر تجلیل  شد

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛ دومین جشنواره تابستانی کوهسران با حضور شخصیت‌های کشوری، مسئولین این شهر، هنرمندان و جمع کثیری از شهروندان شهر اوشان، فشم، میگون برگزار شد .

 این جشنواره به مدت 4 شب و با عناوین  شب اول: قصران و افتتاحیه دومین جشنواره تابستانی کوهسران-  شب دوم: قصران و فرهنگ شهادت و ایثار-  شب سوم: قصران و شصمین سالگرد تأسیس شهرداری و شب چهارم: قصران و اختتامیه دومین جشنواره تابستانی کوهسران با حضور هنرمندان و خوانندگان مطرح کشور و همچنین برنامه‌های شاد و متنوع از 6 الی 9 مردادماه سال جاری برای دومین سال متوالی در مجموعه فرهنگی ورزشی سپید کمرچال میگون و به میزبانی شهرداری و شورای اسلامی شهر اوشان،فشم،میگون برگزار شد .

سعید استاد فرج شهردار باقرشهر در گفتگو با خبرنگار ما ضمن تقدیر از برگزارکنندگان این مراسم اظهار داشت: با توجه به زندگی ماشینی امروزی و مشکلاتی که شهروندان در روزمرگی خود با آن مواجه هستند وجود چنین جشن‌هایی بسیار لازم و ضروری است و بنده به‌نوبه خود از این مراسم شاد و مفرح که به همت فرماندار شمیرانات ، شهردار و اعضای شورای شهر اوشان ،فشم،میگون برگزار شد و با استقبال گرم  و باورنکردنی مردمی روبرو بود لذت بردم و ازبرگزار کنندگان  این مراسم قدردانی کرده و به آن‌ها خسته نباشید می‌گویم. سعید استاد فرج از سال  1369  تا سال     1377 به‌عنوان شهردار این شهر مشغول خدمت بوده است.

ارسال نظرات