خبرهای داغ:
با هدف حفظ و انسجام ارکان صالحین؛

اردوی سرگروه ها و مربیان صالحین بسیج جامعه زنان شاهرود برگزار شد

اردوی سرگروه ها و مربیان صالحین بسیج جامعه زنان شاهرود به همت تعلیم و تربیت سپاه شاهرود برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۴۹۰۹۷
|
۱۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۰:۴۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، اردوی سرگروه ها و مربیان صالحین بسیج جامعه زنان شاهرود به همت نظام صالحین سپاه شاهرود در جنگل ابر برگزار شد.

در این اردو بیش از 140 خواهر بسیجی در قالب حلقه سرگروه های صالحین در این اردوی یکروزه در جنگل ابر شرکت و از برنامه های پیش بینی شده که در قالب حلقه سرگروه ها بود استفاده نمودند.

در این اردوی یکروزه فرمانده سپاه ناحیه شاهرود و فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان نیز حضور داشتند.

مسئول تعلیم و تربیت بسیج سپاه شاهرود در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود با اشاره به برگزاری این اردو گفت: این اردو با هدف حفظ و انسجام و ایجاد ارتباط بین سرگروه ها و مربیان صالحین خواهر و ایجاد انس و مودت بیشتر ارکان صالحین پایگاه های بسیج برگزار شد.

حجت الاسلام سیدرضا مرتضوی افزود: در این اردو 7 روحانی در موضوعات مختلف اعتقادی، اخلاقی، بصیرتی و معرفتی و کارگاهی و صالحین به سخنرانی پرداخته و به سوالات شرکت کنندگان در موضوعات مختلف پاسخ گفتند.

وی تصریح کرد: برگزاری اردوی سرگروه ها از برنامه های ابلاغی صالحین است و هر ساله توسط نظام صالحین برگزار می شود و تلاش ما این است از این اردوها استفاده لازم را سرگروه ها و مربیان صالحین برای آموزش صحیح متربیان خود برده و در ارتقا سطح معرفتی و بصیرتی آنها موثر باشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها