امام جمعه گلوگاه با بیان اینکه توافق هسته‌ای عالی بود و به تبعیت از مقام معظم رهبری از این توافق حمایت می‌کنیم، اظهار کرد: پشت پرده توافق هسته‌ای نقشه‌های ظریفی وجود دارد که مسئولان نظام باید نسبت به گذشته هوشیارتر باشند.
کد خبر: ۸۵۴۹۰۹۱
|
۱۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۳

نقشه های ظریف، در پس پرده توافق هسته ایبه گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، حجت‌الاسلام سیدابراهیم میراحمدی در سی‌ودومین یادواره شهدای امام‌زاده میرافضل بخش چهاردانگه ساری که به میزبانی روستای بالاده برگزار شد، اظهار کرد: جوانان انقلابی در اوایل جنگ با تجهیزات اندک به مقابله با دشمنان خارجی پرداختند و از نظام و کشور محافظت کردند.

وی افزود: بشر در تمامی دوران زندگی مورد آزمایش خداوند قرار می‌گیرد و خداوند بدون امتحان به انسان‌ها مقام و منزلت نمی‌دهد.

امام جمعه شهرستان گلوگاه با بیان اینکه بعضی‌ها در سربالایی انقلاب کم آورده و سقوط کردند، ادامه داد: برخی از یاران امام صبر کردند بعد رحلت ایشان حرف‌ها و افکار خود را در جامعه پیاده کنند.

میراحمدی با اشاره به اینکه برخی‌ها تفکر و ایدئولوژی امام را برای خود غیرقابل درک می‌دانستند و از وسط راه از ایشان جدا شدند، خاطرنشان کرد: برخی‌ها در دوران امام (ره) حتی ولایتفقیه را قبول نداشتند اما مردم راه انقلاب را ادامه دادند.

امام جمعه شهرستان گلوگاه با اشاره به اینکه بعد از رحلت امام خمینی (ره) امام خامنه‌ای رهبریت را مظلومانه پذیرفتند، تصریح کرد: برخی‌ها از روز اول بنای سازش با آمریکا داشتند اما مقام معظم رهبری مخالفت کردند.

میراحمدی با بیان اینکه مسئولان رده بالا در جلسات و محافل می‌گفتند ما نمی‌توانیم با آمریکا مقابله و باید با آن‌ها سازش کنیم، افزود: برخی‌ها برای سازش با آمریکا در دوران اوایل رهبریت مقام معظم رهبری به ایشان فشار وارد می‌کردند.

وی با تأکید بر اینکه در قاموس حزب‌الله سازش‌کاری توهین به شهدا معنی دارد، گفت: هر کسی دم از سازش با آمریکا بزند ما آن‌ها را آمریکایی می‌دانیم.

امام جمعه شهرستان گلوگاه با بیان اینکه مقام معظم رهبری اهل سازش با آمریکا نیست، بیان کرد: دشمن از داخل در حال مبارزه با ملت ایران اسلامی است.

این مسئول تصریح کرد: مقام معظم رهبری در اوایل رهبریت خود چفیه بر گردن گذاشت و با این حرکت به تمام دنیا پیغام فرستاد که اهل سازش‌کاری با هیچ یک از کشورهای استکبار نیست.

میراحمدی با اشاره به اینکه مدل جنگ آمریکا با ایران تغییر کرده است، ادامه داد: آمریکا اگر با ایران سازش کرده به‌خاطر منافع خود و از راه فرهنگی در پی ضربه زدن به نظام اسلامی است.

وی با بیان اینکه توافق هسته‌ای عالی بود و به تبعیت از مقام معظم رهبری از این توافق حمایت می‌کنیم، اظهار کرد: پشت پرده توافق هسته‌ای نقشه‌های ظریفی وجود دارد که مسئولان نظام باید نسبت به گذشته هوشیارتر باشند.

امام جمعه شهرستان گلوگاه مدل جنگ آمریکا با ایران را از نوع فرهنگی دانست و گفت: دشمن از راه ماهواره‌ها می‌خواهد جوانان ما را فاسد کند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها