رئیس سازمان حفاظت محیط زیست در حرکتی عجیب و غریب و با بی‌احترامی به مردم و مسئولان بدون اینکه از اتومبیل خود پیاده شود، تنها به مدت چند ثانیه از خیابان 17 شهریور زیراب عبور کرد.
کد خبر: ۸۵۴۹۰۷۳
|
۱۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۲

 


 


به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، سیل اخیر که خساراتی میلیاردی به استان مازندران وارد کرد، نتیجه تجاوز به رودخانه‌ها، قطع بی‌رویه درختان، لایروبی نشدن رودخانه‌ها، احداث پل‌های غیراستاندارد و مجوزهای لابی‌گرانه ساخت و ساز در حریم رودخانه‌ها بود.

 

پس از چند روز از وقوع سیل، قرار بود امروز معصومه ابتکار رئیس سازمان حفاظت محیط زیست به همراه تیم همراه از برخی مناطق سیل‌زده بازدید کنند، مسئولان سوادکوه و مردم عزیز این خطه ولایتمدار که همگی در شهر سیل‌زده زیراب انتظار خانم ابتکار برای بازدید را می‌کشیدند، وی در حرکتی عجیب و غریب و با بی‌احترامی به مردم و مسئولان بدون اینکه از اتومبیل خود پیاده شود، تنها به مدت چند ثانیه از خیابان 17 شهریور زیراب عبور کرد.

 

این حرکت وی موجب اعتراض مردم و مسئولان شد؛ عده‌ای از شهروندان خطاب به رئیس سازمان حفاظت محیط زیست چنین بیان می‌کردند که یوزپلنگ، خرس و دیگر حیوانات نزد این خانم بیشتر احترام دارند.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها