مسئول روابط عمومی سپاه امام صادق(ع) خبر داد
مسئول روابط عمومی سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر از برگزاری همایش تجلیل از خبرنگاران، اصحاب رسانه و مدیرمسئولان هفته‌نامه‌های این استان خبر داد.
کد خبر: ۸۵۴۹۰۴۶
|
۱۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، عیسی اندرخور ظهر امروز در جمع خبرنگاران ضمن اعلام این خبر، اظهار کرد: رسانه‌ها امروز ابزار قدرت، صاحب نفوذ و تأثیرگذار هستند و باید از این تأثیرگذاری آن‌ها در راستای احیای جامعه و تحقق آرمان‌های انقلاب و نظام اسلامی نهایت استفاده شود.

اندرخور تاکید کرد: اگر بسیج می‌خواهد رسالت جهانی‌اش را در تشکیل ارتش جهانی اسلام انجام داده و گفتمان ولایت را در جهان نشر دهد، نیاز به ارتباط قوی و همیشگی با خبرنگاران و اصحاب رسانه دارد تا دستاوردهای عظیمجهانی بسیج را بازتاب دهد.

وی خطاب به خبرنگار و اصحاب رسانه بسیجی افزود: باید قلم خبرنگار بسیجی در مقابل کفر باصلابت و بیانشان استوار باشد و نسبت به یکدیگر عطوفت و مهربانی داشته باشد و دفع حداقلی و جذب حداکثری داشته باشید.

مسئول روابط عمومی سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر گفت: بسیج به عنوان یکی از محورهای اساسی قدرت و اقتدار ملی مطرح گردیده است در تمام عرصه‌های جهاد نرم جانانه در برابر دشمن ایستاده است همان طور که در مقابل جنگ سخت هشت ساله بااقتدار ایستاد.

اندرخور بیان کرد: اگر قوانین و مقررات رسانه‌ای توسط رسانه‌ها و اصحاب رسانه رعایت نشود، لبه تیز و برنده رسانه ما را دچار مشکل می‌کند و چه بسا رعایت این احکام و بیان حتی یک جمله ارزشمند بتواند جامعه‌ای را احیا کند.

وی در پایان از همایش تجلیل از خبرنگاران، اصحاب رسانه و مدیرمسئولان هفته‌نامه‌های در روز خبرنگار خبر داد و گفت: این همایش با حضور سردار جمیری، مدیرکل صدا و سیمای مرکز بوشهر جمعی از اصحاب رسانه این استان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها