دبیر کمیسیون شوراهای مجلس در گفتگو با بسیج مطرح کرد:

اهمیت وجدان کاری در جامعه ایران اسلامی

این جای تاسف دارد که در کشور مسلمان و شیعه ما کار مفید نسبت به زمانی که در اختیار داریم بسیار بسیار کم است.
کد خبر: ۸۵۴۹۰۰۸
|
۱۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۲

سید عیسی دارایی دبیر کمیسیون شوراهای مجلس شورای اسلامی و نماینده مردم خوزستان در گفت و گو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج گفت: خیلی از کشورهای دنیا مسلمان نیستند ولی در بحث کار آنقدر دقیق هستند که ثانیه ها را نیز اتلاف نمی کنند.

دارایی افزود: این افراد در کارشان اهمال نمی کنند و این وجدان کاری آنها را نشان می دهد.

وی گفت: کسانی که کاری را انجام می دهند و در قبال آن حقوقی دریافت می کنند باید کار خود را درست انجام دهند چه مسوولی بالای سر آنها باشد و چه نباشد.

دارایی گفت: مانند چراغ قرمز که نیازی به حضور پلیس کنار آن نیست و همه باید خود رعایت کنند کسی که وجدان کاری داشته باشد حتما کارش را درست و دقیق و به موقع انجام می دهد.

دبیر کمیسیون شوراهای مجلس تأکید کرد: اگر اسلام را هم به این مسئله اضافه کنیم که آموزه های دینی ما این مسائل را به ما می گویند که اگر اانسان بخواهد یک ثانیه تعلل کند به همان اندازه باید جواب دین و خدا و مردم را بدهد که این وجدان کاری را مضاعف می کند.

وی با بیان اینکه می گویند در ایران ساعت مفید کار کم است خاطرنشان کرد: این جای تاسف دارد که در کمشور مسلمان و شیعه ما کار مفید ما نسبت به زمانی که در اختیار داریم بسیار بسیار کم است و این مسئله هم نیاز به شناخت دین دارد و هم انسان باید وجدان کاری داشته باشد که در قبال حقوقی که دریافت می کند چیزی بدهکار نشود و لقمه حلال بسیار در زندگی مهم می باشد.


ارسال نظرات