دبير همايش و يادواره شهداي طايفه صوفي گفت: 121 شهید سهم طایفه صوفی سیستان از شهدای هشت سال دفاع مقدس است.
کد خبر: ۸۵۴۸۸۲۵
|
۱۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۲

به گزارش  خبرنگار خبرگزاری بسیج ، سرهنگ پاسدار  محمد ناظری در همایش شهدای طایفه صوفی که روز گذشته در شهرستان زابل برگزار شد ضمن خیر مقدم به حضور فرمانده جدید سپاه سلمان هدف از برگزاری این یادواره را ترویج شعار "همدلی و همزبانی دولت و ملت"و همچنین تجدید میثاق با آرمانهای امام راحل(ره) بنیانگذار انقلاب اسلامی و تحقق منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) خواند.

وي با اشاره به اینکه تاکنون شش همایش و یادواره شهدای طوایف در سیستان برگزار شده است افزود: همگرايي ميان طوايف، ايجاد نشاط و همدلي، همزباني، توسعه ارتباط و تعامل مسئولان با مردم، شناسايي توانمنديها و ظرفيت هاي طوايف از دیگر اهداف برگزاری این گونه یادواره ها است.

حجت الاسلام برهان باقری مسوول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه سلمان سیستان و بلوچستان در این همایش گفت: حضور امروز شما در یادواره شهدای طایفه صوفی بیانگر راه پر رهرو این عزیزان است.

وی بیان داشت: گذر زمان موجب نشده که ملت ایران از آرمان گرایی اول انقلاب و از اهدافی که شهدای ما در جبهه های حق علیه باطن با تمام وجود دبنال کردند، حتی به اندازه ی ذره ای دست بکشند.

وی با تاکید بر اینکه سبک زندگی شهدا چراغ راه ماست تصریح کرد: باید در گذر انقلاب حواسمان را جمع کنیم و به سمت تجمل گرایی حرکت نکنیم.

رضا رضواني دبير همايش و يادواره شهداي طايفه صوفي بيان کرد: اين طايفه در طول هشت سال دفاع مقدس ۱۲۱ شهيد، هزار و ۱۲۵ رزمنده و ۳۱۸ جانباز تقديم نظام و ميهن اسلامي کرده است.

در پايان اين همايش بيانيه اي از سوي طايفه صوفي مبني بر اعلام آمادگي براي دفاع از تماميت ارضي ايران اسلامي و خشم و انزجار از توطئه هاي استکبار در کشور به ويژه استان سيستان و بلوچستان قرائت شد.

ارسال نظرات