جانشین فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران:

ایحاد شغل گامی مثبت در راستای امنیت پایدار است

جانشین فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران گفت: ایجاد هر شغل یک گام به سمت امنیت بوده و هر بیکاری یک نمره منفی برای امنیت کشور است.
کد خبر: ۸۵۴۸۷۵۸
|
۱۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۵

به گزاش خبرنگار خبرگزاری بسیج ، سردار عبدالله عراقی در آیین تودیع و معرفه فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان اظهار کرد: در تمام آیین ها و دین ها بر مقوله امنیت تاکید شده که اهمیت این امر در دین اسلام نیز بر کسی پوشیده نیست.

 وی اقتصاد، فرهنگ، علم و شکوفایی یک کشور را مرهون امنیت آن کشور دانست و افزود: در سایه امنیت آرامش کسب می شود.

وی دو نعمت مجهول و ناشناخته در بین مردم را سلامتی و امنیت خواند و بیان داشت: وحدت و انسجام ملی هر کشور متکی به امنیت است؛ اگر می خواهیم امنیت ملی داشته باشیم باید مولفه ای به نام نیروی مقتدر نظامی  در کنار آن داشته باشیم.

سردار عراقی تاکید کرد: کشور ما دارای ظرفیت تنوع قومی، مذهبی، قبایل و طوایف است که اگر با هم متحد باشند توسعه و آبادانی رقم می‌خورد اما اگر اختلاف ایجاد شود بین قبایل و مذاهب و مسولان قطعا دچار چالش می‌شویم.

وی ادامه داد: امروز به برکت امام راحل، رهبر و همه مردم ایران بویژه اهل سنت که همه پیرو یک قران و رهبرییم در کنار هم زیر پرچم ولایت فقیه زندگی می کنیم.

جانشین نیروی زمینی سپاه پاسداران گفت: امروز سیستان و بلوچستان به برکت خون شهدایی چون شهید شوشتری در رده های ابتدایی امنیت پایدار قرار دارد.

وی تصریح کرد:  ما باید با همدیگر به کرامت برخورد کنیم و فرقی ندارد همه و همه در سایه حکومت اسلامی زندگی می کنیم و باید وحدت و انسجام خود را حفظ کنیم کوچکترین تفرقه برای هیچکس چیزی باقی نخواهند گذاشت.

وی با تاکید بر اینکه سران طوایف و مسئولان باید در راستای ایجاد شغل تلاش کنند افزود: ایجاد هر شغل یک گام به سمت امنیت بوده و هر بیکاری یک نمره منفی برای امنیت کشور محسوب می شود.

سردار عراقی تاکید کرد: مردم شیعه و سنی سیستان و بلوچستان با همدلی و همراهی که دارند، اجازه نفوذ دشمنان را نخواهند داد.

ارسال نظرات