خبرهای داغ:
فرمانده انتظامی استان فارس خبر داد:
سردار گودرزی گفت: اعضای باندی که با سرقت خودروهای وانت نیسان، تویوتا هایلوکس و کامیون در شیراز آن‌ها را به شرق کشور انتقال می‌دادند، توسط پلیس آگاهی فارس دستگیر و به 170 فقره سرقت اعتراف کردند.
کد خبر: ۸۵۴۸۷۵۷
|
۱۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج فارس، فرمانده انتظامی این استان در تشریح این خبر گفت: به دنبال وقوع چند فقره سرقت خودروهای وانت نیسان و تویوتا در سطح این استان و به‌ویژه شهر شیراز، شناسایی و دستگیری سارقان به‌صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

سردار احمدعلی گودرزی ادامه داد: تحقیقات مأموران در این راستا ادامه داشت تا اینکه مأموران، سارق یک خودرو وانت نیسان با پلاک جعلی را دستگیر کردند که متهم در بازجویی‌های انجام‌ شده اعلام کرد خودرو را در شیراز از افرادی اخذ و قصد انتقال آن به یکی از شهرستان‌های شرقی و تحویل به افرادی دیگر را داشته است.

وی اظهار کرد: مأموران با انجام تحقیقات گسترده میدانی و انجام شگردهای خاص پلیسی هشت نفر از اعضای این باند را شناسایی و دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان فارس گفت: سارقان تاکنون به سرقت بیش از 170 خودرو وانت نیسان، پنج تویوتا هایلوکس و دو کامیون و انتقال به مرزهای شرقی و تحویل به تعدادی مالخر اقرار کرده‌اند.

گودرزی تصریح کرد: در این مورد صحنه‌های سرقت بازسازی و تعدادی از مالباختگان شناسایی شد و تلاش برای دستگیری سایر مرتبطان با این پرونده ادامه دارد.

وی در پایان از شهروندان خواست تا هشدارهای پلیسی پیرامون پیشگیری از وقوع سرقت را جدی گیرند و در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک، مراتب را از طریق پلیس 110 به پلیس اطلاع دهند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها