مسئول روابط عمومی و تبلیغات سپاه امام رضا(ع) از برگزاری همایش آموزشی مدیران روابط عمومی سپاه خراسان رضوی در 14 و 15 مرداد در مشهد خبر داد.
کد خبر: ۸۵۴۸۶۲۳
|
۱۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۶
محمد دانش در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی، هدف از برگزاری این همایش را ارتقای کمی و کیفی مهارت های تخصصی کارشناسان روابط عمومی ها با بهره مندی از اساتید برجسته کشوری و استانی در علم روابط عمومی، آگاه سازی مسئولین مربوط از علوم نوین و فناوری های جدید اطلاع رسانی و تاکید بر انتقال صحیح و سریع فعالیت های گسترده بسیج برشمرد.

وی در ادامه بیان داشت: هم اندیشی در راستای تقویت روابط عمومی رده های سپاه، افزایش سطح علمی و آموزشی مسئولان روابط عمومی و توانمندسازی در حوزه اطلاع رسانی، یکسان سازی رویکرد و عملکرد نواحی و رده ها در شیوه های خبررسانی و ارسال گزارش، به روز کردن شیوه های ارتباط و اطلاع رسانی و ارتباط موثر و بهتر با مخاطبان درون و برون سازمانی از دیگر اهداف و منظورات دیگر این همایش است.

دانش خاطر نشان کرد: این دوره به مدت دو روز و به صورت کارگاه های آموزشی تکمیلی با موضوعاتی چون آشنایی با اصول روابط عمومی پیشرفته، آشنایی با شبکه های اجتماعی، بررسی نظریه های ارتباطات، سوژه یابی در بسیج، روابط عمومی پیشرفته و کارگاه سمعی و بصری در مرکز تداوم آموزش سپاه امام رضا(ع) برگزار می شود.

وی در پایان به حضور دکتر اسماعیل احمدی، مسئول روابط عمومی بسیج مستضعفین کشور در این دوره  اشاره کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها