فرمانده سپاه دشتی:

هجرت 3 طرحی برای نهادینه کردن فرهنگ کار و تلاش در دانش آموزان است

فرمانده سپاه امام رضا (ع) شهرستان دشتی گفت: اردوهای جهادی و طرح هجرت 3 در راستای غنی سازی اوقات فراغت و نهادینه کردن فرهنگ کار و تلاش در بین دانش آموزان است
کد خبر: ۸۵۴۸۴۶۷
|
۱۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۲
به گزارش خبرگزاری بسیج در دشتی، سرهنگ علی غضنفری در حاشیه بازدید از اردوهای جهادی و طرح هجرت 3 گفت: در اردوهای جهادی  طرح هجرت که جهت غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان برگزار می شود، شرکت کنندگان در عرصه های مرمت، بازسازی و زیباسازی مدارس نقش آفرینی می کنند.
فرمانده سپاه ناحیه امام رضا(ع) شهرستان دشتی گفت: در این اردوها که در مدارس شهر خورموج در حال برگزاری است، در راستای غنی سازی اوقات فراغت و نهادینه کردن فرهنگ کار و تلاش در بین دانش آموزان، از دانش آموزان دختر و پسر در عرصه های مرمت، بازسازی و زیباسازی مدارس استفاده شده است.
وی بیان داشت: غنی سازی اوقات فراغت جوانان، خدمات رسانی، محرومیت زدایی، کمک به دولت و توسعه اشتغال‌زایی از محور‌های فعالیت بسیج سازندگی است که در مناطق محروم و کمتر توسعه، انجام می گیرد.
غضنفری اظهار داشت: در قالب اردوهای طرح هجرت امسال با حضور دانش آموزان بسیجی خواهر و برادر، حوزه های مقاومت  المهدی و الهادی ، در بازسازی و زیباسازی مدارس شهرستان حضور فعال دارند.

ارسال نظرات