هر شهید برای مکتب ما یک پرچم است و اگر این پرچم بیفتد آن مکتب هم سقوط می کند و ارزشهای دینی فراموش می شوند.
کد خبر: ۸۵۴۸۴۶۴
|
۱۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج، آیت الله محمدی نماینده ولی فقیه و امام جمعه همدان در مراسم یادواره سرداران و 364 شهید گلگون کفن شهرستان ایوان گفت : این مراسم واقعا استثنایی است و این همه عشق قابل تقدیر، رهبر معظم انقلاب می فرمایند : زنده نگه داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست و حقیقتا هم همینطور است.

نماینده ولی فقیه همدان ادامه داد: اگر این یادواره ها و محافل شعر شهدا و ... نباشند شهدا به مرور از یاد می روند و اگر شهدا از یاد بروند و خط و راه آنها فراموش شود در واقع چراغ راه را گم کرده ایم.

وی اظهار کرد : هر شهید برای مکتب ما یک پرچم است و اگر این پرچم بیفتد آن مکتب هم سقوط می کند و ارزشهای دینی فراموش میشوند.

آیت الله محمدی افزود : در طول تاریخ حق و باطل همیشه در مقابل هم بوده اند و باطل پرستان هیچگاه حاضر نیستند حتی یک خشت از حق بر جای بماند و تلاش می کنند اثری از آن باقی نماند، قدر این مراسم و مجالس را بدانیم شما با این حضور کم نظیر خود در ثواب شهادت 364 شهیدی که امروز یادواره شان را برگزار کردیم شریک هستید.

نماینده ولی فقیه در استان همدان تصریح کرد : شهید وقتی به درجه شهادت می رسد همه حجابها برای او کنار می رود و همه را شفاعت می کند حتی پیامبران را ، یکی از علمای بزرگ که در جبهه حضور داشتند خاک کف پوتینهای بسیجیان را بعنوان تبرک بر می داشتند ، اگر حمایت شهدا و بسیجیان نبود امروز ما نمی توانستیم با این اقتدار با دنیا صحبت کنیم و ما عظمت و قدرت امروز خود را مدیون شهدا هستیم.


ارسال نظرات