خبرهای داغ:
رئیس دانشگاه بوعلی سینا در همدان گفت: بیداری همراه با تجهیز جوانان و مراکز علمی- فرهنگی و هوشیاری مسئولان در هر بخش و رده ضرورت حتمی برای ناکام ماندن نقشه‌های شوم دشمنان و جلوگیری از انحراف در منطقه است.
کد خبر: ۸۵۴۸۴۰۴
|
۰۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، منصور غلامی امروز در مراسم اختتامیه هفتمین دوره طرح ولایت بسیج دانشجویی همدان اظهار داشت: طرح ولایت از چند سال گذشته در کشور آغاز شده، ولی اگر به‌ضرورت و بایدهای شکل‌گیری این طرح و حضور دانشجویان در آن دقت شود، به طور یقین تداوم و نتیجه خوبی در بر دارد.

وی بیان کرد: شروع یک برنامه آغازی برای سفری طولانی است و جوانان در ابتدای این راه قرار دارند و هرچه در شرایط پیچیده و سخت مباحث اعتقادی- سیاسی کنونی مجهزتر باشند، موفق تر هستند و وارد مسیرهای انحرافی که دشمنان برای جوانان ما پیش‌بینی کرده‌اند نمی‌شوند.

رئیس دانشگاه بوعلی سینا همدان افزود: موضوع جنگ نرم از چندین سال گذشته توسط مقام معظم رهبری مطرح شد و اکنون نیز این موضوع ادامه دارد و تاکید رهبری نسبت به اهمیت آن همانند روز نخست و حتی بیشتر است.

وی با اشاره به سخن مقام معظم رهبری و مظلومیت شیعه عنوان کرد: جنگ نرم جنگ اصلی است و باید به اعتقادات قوی و دانش مستدل مجهز شوید و با جدل احسن در مورد مباحثه‌هایی که جوانان را هدف قرار می‌دهند، بایستید.

غلامی اظهار داشت: دانشجویانی که در این طرح شرکت می‌کنند از نظر اعتقادی و اراده برای امر به معروف و نهی از منکر مشکلی ندارند و این طرح دانشجویان را برای یک حرکت اجتماعی و ماموریت اجتماعی آماده می‌کند.

وی افزود: اکنون هر یک از شما دانشجویان را در موقعیت فرماندهی جنگ نرم تصور می‌کنیم و با پایان این طرح ماموریت شما آغاز می‌شود و ادامه تقویت و نتیجه آن افزایش دانش‌ها و مهارت‌های اعتقادی، فکری و سیاسی دانشجویان است.

رئیس دانشگاه بوعلی سینا همدان تصریح کرد: در جهان امروز سردرگمی‌های زیادی را برای جوانان ایجاد کردند و بخشی از آن با دستمایه‌های اعتقادی- مذهبی شکل گرفته است.

وی با بیان اینکه مسیر اعتقادات اسلامی – شیعه در بسیاری نقاط خطوط روشنی دارد، افزود: در برخی نقاط اسلامی فتنه‌های متعددی شکل گرفته و برای اینکه جوانان را در جهت منافع خود قرار دهند با ابزار اعتقادی- مذهبی او را جذب می‌کنند و جوان با سن کم به نقطه‌ای می‌رسد که در راه ضد بشری و غیر اسلامی خود را منفجر می‌کند.

غلامی تصریح کرد: ماموریت ما برگرفته از نگاه رهبری صدور انقلاب اسلامی صرفا جامعه شیعی نبود و جامعه اسلامی را مد نظر دارد که با بیداری اسلامی که در کشورهای عربی پیش آمد، دشمنان به‌وسیله دیدگاه‌های وهابیت و اعتقادات تکفیری برای ایجاد انحراف وارد عمل شدند که همین گروه‌های تکفیری موجب نابودی خود آنها می‌شود.

وی مطرح کرد: بیداری همراه با تجهیز جوانان و مراکز علمی- فرهنگی و هوشیاری مسئولان در هر بخش و رده ضرورت حتمی برای ناکام ماندن نقشه‌های شوم دشمنان و جلوگیری از انحراف در منطقه است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات