فرمانده سپاه قدس گیلان:

سبک زندگی شهدا نیاز امروز جامعه است

فرمانده سپاه قدس گیلان گفت: سبک زندگی شهدا یک سبک باصفا و پر از اخلاص بود و ترویج این سبک زندگی نیاز امروز جامعه ما است.
کد خبر: ۸۵۴۸۳۷۵
|
۰۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از گیلان، سردار محمد عبدالله پور در همایش تجلیل از خادمین شهدا سپاه قدس گیلان که در حسینیه حضرت اباالفضل(ع) سپاه برگزار شد راهیان نور را منشا پرخیر و برکت و با عقبه ی الهی و قرآنی نامید و اظهار کرد: این حرکت عظیم، کادرسازی انقلاب را در بخشی بر عهده گرفته است.

وی با بیان اینکه بزرگترین تجلیل را خود شهدا انجام خواهند داد گفت: راهیان نور امتداد مسیر شهدا است و باید سعی کنیم ان شاالله از مسیر شهدا خارج نشویم.

فرمانده سپاه قدس گیلان با تأکید بر اینکه باید از شهدای والامقام الگوبرداری کنیم، تصریح کرد: سبک زندگی شهدا یک سبک باصفا و پر از اخلاص بود و ترویج این سبک زندگی نیاز امروز جامعه ما است.

سردار عبدالله پور با اشاره به اینکه شهدا در اخلاص بی‌نظیر بودند و کار برای غیر از خدا به هیچ وجه انجام نمی‌دادند، عنوان کرد: معنویت جبهه‌ها، جنگ را برای رزمندگان جذاب کرده بود.

وی با بیان اینکه هدف شهدا مقدس بود، گفت: ایثار، دوری از کبر، کمک به دیگران، محاسبه نفس و صداقت از جمله ویژگی‌های شهدا بود.

فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه آنچه برای خادمین در این مسیر ذخیره می شود عمل خوب است یادآور شد: خادمین شهدا ابتدا باید خود عامل باشند تا بعد تاثیرگذار باشند.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار