خبرهای داغ:
فرمانده حوزه مقاومت شهیدان حاجی بابایی همدان تأکید کرد

ضرورت استفاده از ظرفیت اماکن زیارتی برای برنامه‌های فرهنگی در فصل تابستان

فرمانده حوزه مقاومت شهیدان حاجی بابایی بر ضرورت استفاده از ظرفیت معنوی اماکن زیارتی در طول فصل تابستان و پرکردن فضاهای تفریحی و توریستی با برنامه های متنوع فرهنگی و اجتماعی تأکید کرد.
کد خبر: ۸۵۴۸۳۳۴
|
۰۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۰:۲۳

محمدی طالب در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان از برپایی پایگاه فرهنگی اجتماعی این حوزه در آستان مقدس امامزاده محسن(ع) (امامزاده کوه) در ایام تابستان امسال خبر داد و اظهار داشت: امامزاده محسن(ع) در دره سرسبز ماوشان همدان قرار گرفته که به دلیل شرایط آب و هوایی بسیار مناسب و طبیعت زیبا به مکان تفریحی و توریستی تبدیل شده است.

وی افزود: این مکان هرساله در طول فصول مختلف و به ویژه در طول تابستان پذیرای زائران و مسافران بسیاری از همدان و سایر نقاط کشور است.

فرمانده حوزه مقاومت شهیدان حاجی بابایی استفاده از ظرفیت معنوی اماکن زیارتی را به ویژه در طول فصل تابستان ضروری دانست و پرکردن فضاهای تفریحی و توریستی را با برنامه های متنوع فرهنگی و اجتماعی از اهداف برپایی پایگاه فرهنگی اجتماعی برشمرد.

وی ادامه داد: این پایگاه با برپایی بیش از 6 غرفه با موضوعات مختلف از جمله غرفه های نمایشگاهی حجاب‌وعفاف، دجالواره، سیره شهدا، فروشگاه محصولات فرهنگی، پاسخگویی به سوالات و شبهات بردران و خواهران وغرفه کودک و نوجوان سعی در تعمیق باورهای دینی و مذهبی گردشگران و زائران این مکان مقدس را دارد.
مسئول پایگاه فرهنگی اجتماعی امامزاده محسن(ع) از همکاری اکبر دارابی ستوده مدیر آستان امامزاده محسن(ع) و عوامل اجرایی این طرح قدردانی کرد و ابراز داشت: این طرح با مساعدت معاونت فرهنگی و اجتماعی ناحیه مقاومت بسیج سپاه همدان و اداره اوقاف و امور خیریه همدان برگزار می شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار