خبرهای داغ:
معاون هماهنگ کننده حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجر فارس:

در ایجاد اعتماد‌نقش اطلاع‌رسانی صحیح، دقیق‌و‌سریع بسیار‌مهم‌است

سرهنگ روستا گفت: ایجاد اعتماد برنامه ریزی دقیق و زمان طولانی می خواهد، اعتماد قدرت نرم یک سازمان است.
کد خبر: ۸۵۴۸۳۳۱
|
۰۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۱:۲۴
به گزارش خبرگزاری بسیج فارس، مراسم اختتامیه دوره جامع آموزشی مدیران روابط عمومی سپاه فجر فارس با حضور حجت الاسلام حاجی زاده نماینده ولی فقیه در سپاه فجر فارس و  سرهنگ روستا، معاون هماهنگ کننده حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجر فارس برگزار گردید.

سرهنگ روستا در بخشی از این مراسم با اشاره به اینکه هر سازمانی دو هدف را دنبال می کند یکی هدف درون سازمانی و یکی هدف برون سازمانی، گفت: هدف درون سازمانی حفظ منابع انسانی است، منابع انسانی سرمایه اصلی یک سازمان است، هدف برون سازمانی حفظ مخاطب است، برای رسیدن به این اهداف، سازمان باید جلب اعتماد کند اگر یک سازمان  نتواند جلب اعتماد کند چه در درون و چه در بیرون سازمان این سرمایه ها را از دست می دهد.

وی با طرح این سوال که چه کسی وظیفه جلب اعتماد در درون یا برون یک سازمان را بر عهده دارد؟، گفت: این وظیفه سنگین روابط عمومی است. اگر سطح اعتماد در سازمان بالا باشد تاثیرات مختلفی نظیر رضایت شغلی، تعهد سازمانی، بالابردن فضای اطمینان، افزایش هم‌فکری و همکاری را به همراه دارد و باعث می شود بهره وری در سازمان افزایش یابد.

سرهنگ روستا افزود: اطلاع رسانی یکی از وظایف روابط عمومی هاست، در بحث ایجاد اعتماد نقش اطلاع رسانی صحیح، دقیق و سریع بسیار مهم است، در مجموعه روابط عمومی صلاحیت و تخصص نیز بسیار مهم است.

وی با اشاره به نقش مهم روابط عمومی در ایجاد اعتماد در یک مجموعه گفت:  ایجاد اعتماد در یک مجموعه یک شبه اتفاق نمی افتد اما بی اعتمادی بصورت لحظه ای شکل می گیرد، ایجاد اعتماد برنامه ریزی دقیق و زمان طولانی می خواهد، اعتماد قدرت نرم یک سازمان است؛ اطلاعتی که از سوی روابط عمومی منتشر می شوند باید دقیق، صحیح و منطبق بر واقعیات باشند.

معاون هماهنگ کننده حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجر فارس در پایان صحبت هایش گفت: کارکنان سازمان یک وظیفه دو بُعدی دارند هم در سازمان و هم در جامعه نقش دارند، کارکنان سازمان، سفیران سازمان در یک جامعه هستند، بحث شفاف سازی و روشنگری در بین کارمندان سازمان ها اگر اتفاق بیفتد، ایجاد اعتماد می کند.

یار محمدی مدیر ارتباطات روابط عمومی سپاه فجر استان فارس در حاشیه این مراسم به خبرنگار خبرگزاری بسیج فارس گفت: دوره آموزشی مدیران روابط عمومی نواحی مقاومت بسیج استان فارس که جز برنامه های ابلاغی سال 1394 بوده است به مدت دو روز برگزار گردید. این دوره با حضور اساتید برتر استان فارس نظیر دکتر رستگاری از اساتید برجسته دانشکده خبر شیراز و یکی از مدیران اطلاعات و اخبار صدا و سیمای استان فارس، جناب آقای قهرمانی سرپرست خبرگزاری فارس و تعدادی دیگر از اساتید برجسته عرصه خبر در استان فارس برگزار گردید.

وی درباره برنامه های جانبی این دوره آموزشی گفت: شرکت کنندگان در این دوره آموزشی حرم های مطهر حضرت احمد بن موسی (ع) و سید علاالدین حسین (ع) را بصورت جمعی زیارت نموده و بر مزار شهید والامقام شیرعلی سلطانی حضور یافته اند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها