امام جمعه سرخه گفت: باید از ظرفیت هایی همچون طلاب و روحانیون حوزه های علمیه و بسیج و نظام طیبه صالحین در ارتقای بینش دینی و اعتقادی مردم در جامعه استفاده شود.
کد خبر: ۸۵۴۸۳۳۰
|
۰۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۱:۱۹
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در سرخه، حجت الاسلام مصطفی فاطمی بصیر در دیداری که با حضور فرمانده سپاه ناحیه سرخه، اعضای شورای حوزه کوثر، فرماندهان پایگاه و مربیان حلقه های صالحین در محل دفتر امام جمعه این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: مسئولان باید در انجام کارها متانت، هوشیاری، سعه صدر، توکل بر خدا و توسل به ائمه اطهار(ع) داشته باشند.

وی افزود: باید از ظرفیت های موجود همچون طلاب و روحانیون حوزه های علمیه و بسیج و نظام طیبه صالحین در ارتقای بینش دینی و اعتقادی مردم در جامعه استفاده شود.

حجت الاسلام فاطمی بصیر با اشاره به اینکه مردم شهرستان سرخه مردمی معتقد، ولایت مدار و افتخارآفرین در عرصه های مختلف از جمله هشت سال دفاع مقدس هستند، گفت: باید مسائل و دغدغه های فرهنگی شهرستان شناسایی شود و درصدد تقویت نقاط قوت و برطرف کردن نقاط ضعف برآییم.

وی با تأکید بر توسعه و ترویج فرهنگ حجاب و عفاف در جامعه افزود: باید خواب آرام کسانی را که درصدد ترویج فرهنگهای منحط غربی در جامعه ما هستیم را ناآرام کنیم و نگذاریم به راحتی دشمنان به اهداف شوم خود دست یابند؛ بنابراین باید تلاش و همتی جدی در راستای حفظ آرمان ها و ارزشهای انقلاب و نظام داشته باشیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها