فرمانده حوزه مقاومت کوثر سرخه از تشكيل و فعاليت بيش از 40 حلقه تربيتي صالحين ویژه بانوان در اين شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۸۵۴۸۳۲۹
|
۰۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۶
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در سرخه، مریم آزمون با ارائه گزارشی از فعالیت های بسیج خواهران در دیداری با امام جمعه شهرستان سرخه که با حضور فرمانده سپاه ناحیه سرخه، اعضای شورای حوزه کوثر، فرماندهان پایگاه و مربیان حلقه های صالحین در دفتر امام جمعه این شهرستان برگزار شد، بیان کرد: فعالیت حوزه مقاومت بسیج خواهران کوثر سرخه در سال 89 آغاز شده است.

وی افزود: این حوزه متشکل از شش پایگاه مقاومت که سه پایگاه شهری به نام های پایگاه حضرت زینب(س)، فاطمه الزهرا(س) و آسیه (س) و سه پایگاه روستایی حضرت آمنه لاسجرد، صدیقه کبری افتر و فاطمه بنت اسد مؤمن آباد است.

فرمانده حوزه مقاومت کوثر سرخه گفت: تعداد بسیجیان حوزه کوثر یک هزار و 806 نفر که از این تعداد یک هزار و 168 نفر عادی و 634 نفر بسیجی فعال مشغول فعالیت هستند.

آزمون عنوان کرد: 43 حلقه صالحین در شهرستان سرخه فعالیت دارند که از این تعداد 29 حلقه پایگاه شهری و14 حلقه پایگاه روستایی است.

وی جذب حداکثری در بسیج را مهمترین مأموریت این حوزه عنوان کرد و افزود: برگزاری نشست های فرهنگی، سیاسی و بصیرتی، فراخوانی گردانهای الزهرا و کوثر، برگزاری مسابقات ورزشی، جشن میلاد کوثر، جشن حضرت معصومه(س) و روز دختر و میقات صالحین از اهم فعالیت های حزه کوثر در طول سال است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها