خبرهای داغ:
فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان با بیان اینکه تلاش در جهت فرهنگ سازی اسلامی مقدس است، گفت: گفتمان سازی اسلامی در جامعه جهادی اعتقادی و فرهنگی را می طلبد.
کد خبر: ۸۵۴۸۳۲۵
|
۰۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، سردار محمدتقی شاهچراغی در جمع بیش از 140 نفر از سرگروه ها و مربیان نظام صالحین بسیج جامعه زنان شاهرود در جنگل ابر این شهرستان در سخنانی با ابراز خرسندی از حضور در جمع با صفا و معنوی خواهران بسیجی نظام صالحین اظهار کرد: امروز خوشحالم که در جمع خواهران صالحین هستم، افرادی با از خود گذشتگی تلاش می کنند تا در جنگ نرم دشمن افسرانی آماده بوده و نیروهای خود را برای مقابله با این تهاجم خاموش تربیت می کنند.

وی افزود: تلاش در جهت فرهنگ سازی اسلامی و دینی در جامعه مقدس و ارزشمند است و تاکید رهبر فرزانه انقلاب در مسائل فرهنگی بسیار مهم و دغدغه اصلی ایشان است و توجه بدان آن گفتمان سازی این فرهنگ در جامعه است.

فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان خاطر نشان کرد: امروز دشمنان ما با جنگ نرم و تهاجم فرهنگی به مقابله با ما برخاسته اند و باید ما نیز آماده در برابر آنها صف آرایی کنیم و حلقه های صالحین یکی از این سنگرها و جبهه های مقابله با جنگ فرهنگی دشمنان است که با تأکید و پشتیبانی رهبر انقلاب و تاییدات ایشان به راه خود ادامه می دهد.

وی تصریح کرد: انقلاب اسلامی از ابتدای حرکت خود با هجمه های بسیاری روبه رو بوده است و باید تلاش کرد تا در این برهه که دشمن از جنگ نرم و حربه فرهنگی و اعتقادی استفاده کرده مانند گذشته او را ناکام گذاشته و از کردار خود پشیمان کنیم.

شاهچراغی با تأکید بر توجه به نظام صالحین و اخلاص در کارها گفت: کار در نظام صالحین و پرورش نیروهای تراز انقلاب اسلامی یک جهاد اعتقادی و فرهنگی است و باید قدر این موقعیت را بدانید و با اخلاص تلاش کنید.

وی بیان کرد: شما کار مهمی بر عهده دارید و باید به وظایف خود به نحوه احسنت عمل کنید تا انشاءلله در این جنگ نیز مانند جنگ سخت موفق و پیروز باشید و بسیج نشان داده هر کجا که وارد شده به خوبی عمل کرده و برای همین رهبر انقلاب این وظیفه خطیر را به بسیج واگذار کرده تا با ایجاد حلقه های صالحین به پرورش و رشد و تعالی معنوی و معرفتی و بصیرتی و مهارتی بسیج و جامعه کمک کنند.

فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان با اشاره به تهدیدات گرداگرد ایران اسلامی عنوان کرد: ما در نقطه ای زندگی می کنیم که گرداگرد ما آتش و خون است و دشمن ما را به خیال خود محاصر کرده است تا ما نتوانیم انقلاب خود را صادر کنیم اما این توطئه دشمن وارونه شده و ما توانستیم در منطقه غرب آسیا تأثیرگذار بوده و حتی در دیگر نقاط دنیا نیز تأثیر بگذاریم و این همه عشق و علاقه دنیا به ایران اسلامی بیانگر این واقعیت است.

وی تصریح کرد: جنگ های نیابتی در منطقه ما به خاطر اسلام ناب و گسترش آن در جهان است و آنها این را نمی خواهند و برای همین جنگ نیابتی را در اطراف ما به راه انداخته و جنگ نرم را نیز در داخل دنبال می کنند.

شاهچراغی با تأکید بر توجه به حلقه های صالحین گفت: باید شما که سرگروه و مربی نظام صالحین هستید به نیاز متربیان توجه و با توجه به خواسته ها و نیازهای آنها قدم برداشته و تلاش کنید، شبهات آنها را در موضوعات مختلف برطرف نموده و آنها را سرباز واقعی اسلام ناب پرورش دهید.

وی با تشکر از اخلاص و توجه بسیجیان به موضوعات مهم جامعه بدون چشم داشتی افزود: بسیج لشکر مخلص خداست و بسیجی بنده سربلند خدا و همین فرهنگ است که امروز در سوریه، لبنان، فلسطین، عراق و یمن در حال مبارزه با نفاق و کفر و استکبار است و این فرهنگ همیشه پیروز است؛ چرا که اتکای او به خداوند و ولایت است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها