خبرهای داغ:
نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به دستور کار قرار گرفتن رسیدگی بر برجام در مجلس گفت: متن انگلیسی و متن ترجمه برجام در اختیار همه نمایندگان قرار گرفت و رسیدگی به برجام به‌صورت رسمی در دستور کار مجلس قرار گرفت.
کد خبر: ۸۵۴۸۲۹۶
|
۰۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از ملایر، علی نعمت چهاردولی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری درباره توافق اظهار داشت: همان‌گونه که مقام معظم رهبری فرمودند مذاکره یعنی دادوستد و در این مذاکره ایران با دادن امتیازهایی، امتیازهایی نیزگرفته است.

وی با اشاره به اینکه باید در دادوستد تعادل برقرار باشد، بیان کرد: پذیرفتن و به رسمیت شناختن داشتن انرژی هسته‌ای توسط 6 قدرت بزرگ دنیا اولین مسئله در این توافق هسته‌ای است.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی نکته مثبت این مذاکرات را لغو تحریم‌هادانست و افزود: لغو تحریم‌های ظالمانه علیه ایران از نکات مثبت این مذاکره بوده که باعث رونق فضای اقتصادی خواهد شد.

چهاردولی با اشاره به نقدهای موجود بر برجام عنوان کرد: یکی از نقدهای مهم تناقض‌گویی بین سران مسئولان آمریکا و متن توافق است که باعث انتقادهای فراوان شده است.

وی گفت: یکی از نقدهای مهم دیگر بر برجام امتیازاتی است که ما داده‌ایم و برخی از تعلیق‌ها و محدودیت‌ها الی‌الابد، برخی 25 سال، بعضی‌ها 15، 10 و 5 سال است که باعث نقد فراوان شده است.

چهاردولی نظارت بر مراکز هسته‌ای را یکی دیگر از انتقادها بر برجام دانست بیان کرد: بحث نظارت بر مراکز هسته‌ای و نظامی نیز از انتقادهای تند بر این توافق‌نامه است .

وی با اشاره به دستور کار قرار گرفتن رسیدگی بر برجام در مجلس عنوان کرد: متن انگلیسی و متن ترجمه برجام در اختیار همه نمایندگان قرار گرفت و رسیدگی به برجام به‌صورت رسمی در دستور کار مجلس قرار گرفت.

چهاردولی گفت: در بررسی برجام آرمان‌های نظام در نظر گرفته‌شده تا بتوان بهترین نتیجه‌ای که به صلاح مردم و ملت است تصمیم‌گیری شود.

انتها پیام/

ارسال نظرات