خبرهای داغ:
سرگروه حلقه شجره طیبه صالحین پايگاه شهيد گيوه‌كش همدان:

رشد بسیج و بسیجیان در حلقه‌های صالحین است/جوانه‌های صالحین امری جهادی است

سرگروه حلقه شجره طیبه صالحین پايگاه شهيد گيوه‌كش همدان جوانه‌های صالحین را امری جهادی دانست و گفت: رشد بسیج و بسیجیان در حلقه‌های صالحین است.
کد خبر: ۸۵۴۸۲۹۲
|
۰۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۷

مرتضی نیازی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان از برگزاری آزمون صالحين در يكي از پايگاه‌هاي حوزه سردار شهيد حسن صوفي خبر داد و اظهار داشت: این آزمون با هدف سنجش و بررسي وضعيت متربيان برگزار شد.

وی افزود: بررسی و محک متربیان موجب می‌شود متربیان از توانایی و سطح آگاهی خود در مسائل و احکام دینی مطلع شوند.

سرگروه حلقه شجره طیبه صالحین پايگاه شهيد گيوه‌كش همدان با بیان اینکه فعالیت در حلقات صالحین جهاد در راه خداست، گفت: رشد بسیج و بسیجیان در حلقه‌های صالحین است.

وی یادآور شد: امروز جوانان ما به کمک حلقه‌های صالحین به درجه والایی از آگاهی رسیده‌اند بنابراین ما باید در این حلقه‌ها کارهای جهادی خود را افزایش دهیم.

نیازی با اشاره به انجام فعالیت‌های تربیتی، فرهنگی، سیاسی، تهذیبی، امر به معروف و نهی از منکر و... در حلقات صالحین اضافه کرد: طرح جوانه‌های صالحین بسیار مفید بوده و می‌توان آن را امری جهادی خواند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: نباید فراموش کنیم که امنیت ما در جمهوری اسلامی مرهون تلاش و مجاهدت شهیدان و امام راحل است بنابراین باید در راستای حفظ ارزش‌های انقلاب از هیچ تلاشی دریغ نورزیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
بسیجی پایگاهی در تهران
۰۰:۰۹ - ۱۰ بهمن ۱۳۹۴
سلام
این عکس رو من خودم از بچه های پایگاه خودمان که در تهران واقع است انداختم؛ بهتر بود این خبر عکسی نداشته باشد.
آخرین اخبار