خبرهای داغ:
مسئول تربیت و آموزش حوزه مقاومت شهید خادم پر گفت: طرح جوانه‌های صالحین در راستای ارتقای حلقات صالحین و جذب افراد جدید برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۵۴۸۲۸۰
|
۰۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۳
هادی عاشقلو در حاشیه سرکشی از طرح جوانه‌های صالحین پایگاه ولایت در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان بیان داشت: طرح جوانه‌های صالحین برای جذب افراد جدید به پایگاه‌ها و تقویت حلقه‌های موجود در پایگاه‌ها با برنامه‌های متنوع آموزشی از جمله کلاس‌های قرآنی، درسی و ورزشی است.

وی افزود: از جمله اهداف برگزاری این طرح می‌توان به ارتقاء دانش معرفتی، بصیرتی، تربیتی ومهارتی اعضای حلقه ها اشاره کرد.

مسئول تربیت و آموزش حوزه مقاومت خادم‌پر همدان تصریح کرد: مدرسان این طرح باید نهایت تلاش خود را برای رشد همه جانبه افراد حاضر در طرح انجام دهند تا به لطف خداوند اثرات این برنامه ها را در آینده نزدیک در جامعه ببینیم.

وی اظهار کرد: آحاد کودکان و نوجوانان حوزه استحفاظی هر پایگاه مقاومت و بسیجیانی که عضو حلقه صالحین نیستند جزو جامعه هدف این طرح قرار می‌گیرند.

عاشقلو ابراز داشت: مسئولین برگزارکننده این طرح باید نهایت تلاش خود را برای جذب افراد و برگزاری کلاس‌ها با جذابیت کافی به کار گیرند تا هدف ارتقای همه جانبه ابعاد یک فرد در جامعه تحقق یابد.

وی گفت: امیدواریم با برگزاری این طرح‌ها از آسیب‌های شایع میان کودکان و نوجوانان در فصل تابستان پیشگیری شده و شاهد رشد همه جانبه بسیجیان و ایجاد شور و نشاط در حوزه استحفاظی هر پایگاه باشیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات