اسحاق مستشرق با اشاره به اینکه در منطقه دودانگه ساری 700 هکتار زمین غیرقابل کشت شناسایی شد، افزود: رهبری تاکید کردند بسیج در هر کاری که بر زمین مانده است، وارد شود.
کد خبر: ۸۵۴۸۲۷۵
|
۰۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۲

 



 

خبرگزاری بسیج مازندران، رئیس مجمع بسیج شهرستان ساری  در همایش راهبردی نخبگان بسیجی این شهرستان با بیان اینکه سال گذشته تلاش بر اجرای برنامه‌های مهم و کاربردی بود، اظهار کرد: مجمع بسیج شهرستان ساری با شناسایی اراضی غیرقابل کشت شهرستان در منطقه دودانگه و چهاردانگه برنامه‌ریزی برای بهره‌وری از این ظرفیت‌ها را با تاسیس شرکت به‌منظور کمک و ایجاد اشتغال برای مردم منطقه را در اولویت کاری خود قرار داد.

 

وی بیان کرد: اشتغال‌زایی بسیجیان و آحاد مردم نیاز جامعه است که برای تحقق این مهم بسیج مهندسان ساری با نزدیک به 500 عضو پا به عرصه همیاری و همکاری نهاده است.

 

رئیس مجمع بسیجیان شهرستان ساری با بیان اینکه طبق شعار سال اقتصاد مقاومتی در کشور باید اجرا شود، گفت: بسیج از تمام ظرفیت‌ها برای تحقق شعار رهبری در مرکز مازندران استفاده می‌کند.

 

این مسئول با اشاره به اینکه با کمک بخشداری و دهیاری‌های مناطق روستایی شهرستان ساری ظرفیت‌های اشتغال‌زایی و بهره‌وری اقتصادی شناسایی شد، خاطرنشان کرد: اقتصاد مقاومتی توجه به خودباوری و توانایی‌ها است.

 

مستشرق یادآور شد: در اجرایی شدن شعار اقتصاد مقاومتی با استفاده از توانمندی‌های مناطق بالادست شهرستان ساری کشت گل‌محمدی و زعفران را در منطقه دودانگه و پشت‌کوه داشتیم که از نظر کیفی با قمصر کاشان و قائنات کاشمر رقابت می‌کند.

 

وی با بیان اینکه در راستای کسب مهارت کارآفرینی و فنی و حرفه‌ای توافق‌نامه‌ای میان سپاه و شرکت فرهیختگان ساری منعقد شد، گفت: مجمع بسیجیان شهرستان ساری به مسائل مربوط به کشاورزی، اقتصادی، فرهنگی و سپس دیگر کارگروه‌ها توجه دارد.

 

رئیس مجمع بسیجیان شهرستان ساری با بیان اینکه در کارگروه خواهران مسائل جامع و کاربردی مورد توجه قرار گرفته است، گفت: مسائل فرهنگی هم در کارگروه بانوان بسیجی و خانواده مورد بررسی قرار می‌گیرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها