خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحيه كبودراهنگ خبر داد

فعاليت 480 دانشجوي بسيجي كبودراهنگ در طرح هجرت 3

فرمانده سپاه ناحيه كبودراهنگ از فعالیت بيش از 480 دانشجوي بسيجي كبودراهنگ در طرح هجرت 3 طی سال گذشته خبر داد.
کد خبر: ۸۵۴۸۲۷۰
|
۰۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۳

به گزارش خبرنگار بسیج از کبودراهنگ، سرهنگ محمود بداغي در جلسه ستاد پشتيباني از اردوهاي طرح هجرت 3 در فرمانداري اظهار كرد: در سال 93 بيش از 480 دانشجوي بسيجي در 45 روستاي كبودراهنگ در عرصه‌هاي مختلف به صورت جهادي فعاليت نموده‌اند.

وي در خصوص عرصه فعاليت‌هاي دانشجويان بسيجي كه در قالب طرح هجرت 3 در اين منطقه حضور داشتند، افزود: در حوزه بهداشتي و درماني به ارائه خدمات دندانپزشكي، آزمايشگاهي، شنوايي‌سنجي، مشاوره، بينايي‌سنجي و بهداشت دهان و دندان پرداختند.
فرمانده سپاه ناحيه كبودراهنگ عنوان كرد: از ساير فعاليت‌هاي بسيج سازندگي مي‌توان به برگزاري كلاس‌هاي قرآن، آموزشي، فعاليت‌هاي فرهنگي، زيبا‌سازي مدارس، رنگ‌آميزي و ديوارنويسي، ساخت پايگاه مقاومت، كمك به ساخت سرويس‌هاي بهداشتي، ساخت خانه براي نيازمندان و ساخت غسالخانه مي‌توان اشاره كرد.
وي بيان كرد: امسال نيز بر اساس سال‌هاي گذشته بسيج سازندگي با همكاري حلقه‌هاي صالحين، بسيج مهندسين، بسيج محلات و مساجد، بسيج دانشجويي دانشگاه‌ها، بسيج دانش‌آموزي و بسيج جامعه پزشكي با تمام توان و با استفاده از ظرفيت‌هاي موجود در راستاي خدمت‌رساني و محروميت‌زدايي در شهرستان حركت خواهد كرد.
انتهای پیام/

ارسال نظرات