فرمانده سپاه قائم شهرگفت: مردم قائم شهر در روز جمعه16مرداد به استقبال 30 شهید غواص تازه تفحص شده مناطق عملیاتی جنوب کشور خواهند رفت.
کد خبر: ۸۵۴۸۲۶۵
|
۰۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۷

 

 



خبرگزاری بسیج مازندران، به گزارش روابط عمومی سپاه قائم شهر ابراهیم یعقوبی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دوران دفاه مقدس اظهار داشت : شهدا حق بزرگی به گردن ما دارند ومردم نیز به درستی به این حقیقت واقفند که ایثارگریها وفداکاریهای شهدایمان ضامن بقا وآرامش امروز جامعه ما است.

فرمانده سپاه ناحیه قائم شهر با بیان اینکه پیکر پاک این شهدا از ساعت8صبح روز دوشنبه19مرداد وارد این شهر خواهد شد اذعان نمود  : مراسم استقبال از میدان امام (ره) تاحسینیه عاشقان ثارا.. این شهرستان همراه با حضور گرم مردم شهرستان خواهد بود تا باز هم فضای این شهرستان معطربه عطر شهدا شود .

وی ادامه داد: در این استقبال با شکوه با ایجاد جایگاه خاص در مقابل حسینیه عاشقان ثارا.. مردم شهرستان در کنار این پیکرهای پاک در رسای این شهیدان به نوحه خوانی وسینه زنی خواهند پرداخت.

فرمانده سپاه قائم شهر عنوان کرد : جلسات هماهنگی با مسئولین، برای برگزاری هرچه بهتر این مراسم در شهرستان برگزار شد

وی خاطر نشان کرد: مراسم تشییع پیکرهای مطهر این شهدا  در روز20مرداد همزمان با سالروز شهادت رئیس مذهب شیعه حضرت امام جعفر صادق(ع) در شهرستان ساری برگزار خواهد شد.

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها